סמסונג החלה לשלוח את עדכון אנדרואיד 7.0 למשתמשי ה-Galaxy S7 ו-S7 Edge

אנדרואיד 7 לגלקסי S7

סמסונג החלה היום (ה’, 12.1) בהפצת עדכון לגרסה 7.0 של מערכת ההפעלה אנדרואיד עבור מכשירי הדגל Galaxy S7 ו-Galaxy S7 Edge, זאת בהמשך להודעה אותה הפיצה למשתמשי תכנית הבטא בתחילת החודש, שם חשפה כי העדכון יגיע במהלך ינואר 2017. על פי דיווח אתר Sam Mobile, יהיו משתמשי תכנית הבטא הראשונים שיקבלו את העדכון לגרסה הסופית של מערכת ההפעלה, כאשר יתר המשתמשים יקבלו את עדכון אנדרואיד 7.0 בהדרגה.

הגרסה החדשה מציגה עדכונים ויזואלים בצד תיקיות ואפליקציות מערכת, אפשרויות עבודה נוחות יותר עם התראות המתקבלות דרך אפליקציות למכשיר, שיפורים בתצוגה בזמן הצגת שתי אפליקציות במקביל בתצורה מרובת חלונות, ויסות רזולוציית התצוגה באופן ידני, מצבי ניהול סוללה עם שליטה עבור אפליקציות ספציפיות, אמוג’י חדשים ועוד.

העדכון למכשירי הדגל האחרונים של סמסונג מגיע זמן קצר לאחר שפירסמה גוגל את מפת החלוקה לגרסאות מערכת ההפעלה אנדרואיד המציג את נתח השוק של גרסה 7.0 (נוגט) ב-0.7 אחוזים בסה”כ. בגוגל מציינים כי הנתונים נדגמו מתקופה בת 7 ימים שהסתיימה ב-9 בינואר, 2017.

אף שאנדרואיד 7 הושקה באופן רשמי לפני כחמישה חודשים, טרם הגיעה הגרסה החדשה למכשירים רבים בשוק, כאשר הנהנים העיקריים ממנה הם בעלי המכשירים החדשים ביותר בשוק. האחרונה להציע את העדכון למכשיריה הייתה OnePlus, גם זו בחרה להציע את העדכון לבעלי המכשירים החדשים ביותר שלה בשלב זה.

באם כבר הספקתם לקבל את העדכון החדש למכשירכם שתפו אותנו בחוויות שלכם בתגובות!

השוואת מפרטים