סמסונג: עדכון אנדרואיד 7 יגיע למכשירי ה-Galaxy S7 בינואר

אנדרואיד 7 לגלקסי S7

מערכת ההפעלה אנדרואיד 7 (שם קוד: נוגט) תחל להגיע בגרסתה הסופית למכשירי סדרת הדגל Galaxy S7 ו-Galaxy S7 Edge כבר בחודש ינואר, כך עולה מהודעה ששלחה החברה לחברים בתכנית הבטא שלה למערכת ההפעלה. בהודעתה מציינת סמסונג כי היא “מקווה” לשחרר את הגרסה הסופית של מערכת ההפעלה כמה שיותר מוקדם בחודש ינואר, דבר המעיד על כך שאנו נקבל פרטים נוספים בנושא כבר במהלך תערוכת האלקטרוניקה הצרכנית CES 2017.

את תכנית הבטא שלה הפכה סמסונג לזמינה במספר מצומצם של מדינות ב-10 בנובמבר, 2016, ומאז ביצעה מספר עדכונים, כאשר הבטא האחרונה, והחמישית במספר, שוחררה בשבוע שעבר. על פי ההודעה שמסרה סמסונג לנסייני הבטא, לא יתבצעו עדכונים נוספים עד השקתה של הגרסה הרשמית.

בין העדכונים הצפויים להגיע בגרסה החדשה של מערכת ההפעלה נמצא אפשרויות כמו ויסות רזולוציית התצוגה באופן ידני, עדכונים ויזואלים לתיקיות ואפליקציות מערכת, ניהול טוב יותר של חיי הסוללה עם אפשרות להגדרות ספציפיות עבור אפליקציות, ניהול סיסמאות בעזרת אפליקציה מובנית שתאפשר אבטחה גם באמצעות טביעות אצבע (דרך Samsung Knox) ועוד.

הגרסה הסופית של מערכת ההפעלה הצפויה להגיע למכשירי סדרת הגלקסי אס 7 הינה Android 7.1.1 Nougat.

השוואת מפרטים