מוקדם יותר השנה, במהלך חודש יולי האחרון, חשף אחד ממדליפי המובייל הפופולריים ביותר בשוק הסמארטפונים הנוכחי, אוון בלאס, כי יצרנית התוכנה הקנדית, בלקברי (BlackBerry), עובדת בימים אלו על שלושה מכשירים חדשים שיריצו את מערכת ההפעלה אנדרואיד. מאז, הספיקה זו לחשוף את אחד מהם, ה-BlackBerry Neon או בשמו המסחרי DTEK50. וכעת, דולפות לרשת תמונותיו הראשונות של מכשיר נוסף אותו צפויה היצרנית לחשוף עוד השנה, הוא ה-BlackBerry Argon.
על פי הפרטים החדשים, שעולים לרשת יחד עם תמונות ראשונות של הסמארטפון, ייקרא זה בשם המסחרי DTEK60 וייוצר ע”י חברת TCL, ולא על-ידי בלקברי עצמה, שהצהירה שתחדול מייצור מכשירי סמארטפון. עיצובו, כפי שעולה מן התמונות, כולל מסך הקמור מימין ומשמאל בתצורת Edge מינימלית ביותר וגבו נראה בעל כיסוי זכוכית. מסגרתו, מנגד, עשויה מתכת ומשלבת חריצים דו-צדדיים עבור צמד רמקולים סטריאופוניים הממוקמים מעל ומתחת למסך. עוד נמצא בגבו קורא טביעות אצבע וכן את מערך הצילום הראשי.

בכל הנוגע למפרטו הטכני, צפוי ה-Blackberry DTEK60 לכלול מסך בגודל 5.5 אינץ’ וברזולוציית Quad HD, מערכת שבבים מדגם Snapdragon 820 הכוללת 4 ליבות Kryo בתדר מקסימלי של 2.15GHz, זיכרון RAM בנפח 4GB, רכיב אחסון פנימי על סך 32 גיגה-בייט, מצלמה ראשית ברזולוציית 21 מגה פיקסל עם פלאש LED צמוד, חיישן קדמי ברזולוציית 8 מגה פיקסל וכן סוללת 3,000mAh.
על פי הערכות, ה-DTEK60 ישוחרר כבר ב-11 באוקטובר בקנדה עבור סכום של 699 דולר קנדי, הם שווי ערך לכ-2,000 שקלים. במקרה שאכן תחילת מכירתו תתבצע במועד הנ”ל, אנו עשויים לראות אותו הופך לרשמי עוד לפני כן, כבר במהלך השבוע-שבועיים הקרובים.