פחות משבוע חלף מאז הציגו טים קוק, מנכ”ל אפל, ופיל שילר, סגן הנשיא הבכיר בחברה, את צמד מכשירי האייפון החדשים, iPhone 7 ו-iPhone 7 Plus, כאשר אלו הביאו עימם בעיקר מגוון נרחב של שיפורים ושידרוגים מתחת למכסה המנוע. השינויים המשמעותיים ביותר הוצגו דווקא עבור דגם האייפון 7 פלוס, וכללו את מערך הצילום הכפול המציע צמד חיישני צילום ברזולוציית 12 מגה פיקסל. כעת, מינג-צ’י קאו, אנליסט המובייל הבכיר מבית חברת KGI, מוסר פרטים ראשונים אודות עתידו של מערך הצילום הכפול במכשיריה הבאים של הענקית מקופרטינו.
הצצה לאחור
נוסף על כך, מוסר קאו כי דגם האייפון פלוס שיוכרז בשנה הבאה (ואולי גם ה-iPhone Pro), יגיעו עם מייצב תמונה אופטי (OIS) בשני חיישני הצילום הממוקמים בגב המכשיר. זאת, כמובן, בניגוד לדגם ה-iPhone 7 Plus שמערך הצילום הכפול שלו מגיע כיום עם מייצב תמונה אופטי עבור חיישן ה-12 מגה פיקסל הראשי, בעוד חיישן ה-Telephoto שלצידו אינו מצוייד במייצב זה.
האם שילובו של מערך הצילום הכפול ב-iPhone 7 Plus יגרום לכם לרכוש אותו ולא את האייפון 7 הסטנדרטי?