דיווח: מערך הצילום הכפול מה-iPhone 7 Plus ישאר בלעדי עבור דגמי הפלוס גם ב-2017

אייפון 7 פלוס (תמונה: Apple) אייפון 7 פלוס (תמונה: Apple)

פחות משבוע חלף מאז הציגו טים קוק, מנכ”ל אפל, ופיל שילר, סגן הנשיא הבכיר בחברה, את צמד מכשירי האייפון החדשים, iPhone 7 ו-iPhone 7 Plus, כאשר אלו הביאו עימם בעיקר מגוון נרחב של שיפורים ושידרוגים מתחת למכסה המנוע. השינויים המשמעותיים ביותר הוצגו דווקא עבור דגם האייפון 7 פלוס, וכללו את מערך הצילום הכפול המציע צמד חיישני צילום ברזולוציית 12 מגה פיקסל. כעת, מינג-צ’י קאו, אנליסט המובייל הבכיר מבית חברת KGI, מוסר פרטים ראשונים אודות עתידו של מערך הצילום הכפול במכשיריה הבאים של הענקית מקופרטינו.

הצצה לאחור

על פי דברי קאו, שהצליח לזהות בדיוק רב את מרבית החידושים והשיפורים שהביאה אפל עם סדרת האייפון 7 כבר לפני חודשים רבים, מערך הצילום הכפול שהוצג בדגם האייפון 7 פלוס ישאר בלעדי עבור דגמי ה-Plus גם עבור סדרת האייפונים שתוכרז ב-2017. הסיבות לכך, מוסר האנליסט, הן מחירו היקר של מודול המצלמה הנוסף בשילוב הגיוני לחלוטין עם הצורך של אפל לתמרץ את קהל מעריציה לרכוש את הדגם הגדול והיקר.

נוסף על כך, מוסר קאו כי דגם האייפון פלוס שיוכרז בשנה הבאה (ואולי גם ה-iPhone Pro), יגיעו עם מייצב תמונה אופטי (OIS) בשני חיישני הצילום הממוקמים בגב המכשיר. זאת, כמובן, בניגוד לדגם ה-iPhone 7 Plus שמערך הצילום הכפול שלו מגיע כיום עם מייצב תמונה אופטי עבור חיישן ה-12 מגה פיקסל הראשי, בעוד חיישן ה-Telephoto שלצידו אינו מצוייד במייצב זה.

האם שילובו של מערך הצילום הכפול ב-iPhone 7 Plus יגרום לכם לרכוש אותו ולא את האייפון 7 הסטנדרטי?

השוואת מפרטים