ג’ו מנגניילו ישחק את דת’סטרוק בסרט “באטמן” הבא

לפני כשבועיים פרסם בן אפלק (Ben Affleck), המשחק את באטמן בגלגולו החדש, קטע קצר בו רואים שחקן לבוש בחליפה של דת’סטרוק (Deathstroke), אחד מנבליו של באטמן. דת’סטרוק יופיע, ככל הנראה, בסרט הראשון של ליגת הצדק (Justice League: Part 1), הצפוי לצאת בשנה הבאה. לפי מידע שדלף, דת’סטרוק אמור להופיע בעיקר בתור אויבו הראשי של באטמן בסרט הבא של איש העטלף, וכעת השמועות אושרו סופית.

דת’סטרוק אכן יהיה הנבל הראשי בסרט “באטמן” הבא, והאיש בחליפה החצויה הוא ג’ו מנגניילו (Joe Manganiello), ששיחק ב”דם אמיתי” (True Blood), “איך פגשתי את אמא” (How I Met Your Mother) וסרטי “מג’יק מייק” (Magic Mike). את השמועה, כמו גם את הליהוק של מנגניילו, אישר לא אחר מאשר ג’ף ג’ונס (Geoff Johns). ג’ונס הוא כותב קומיקס ותיק ומנוסה, והנשיא, כמו גם ה-CCO, של חברת הקומיקס DC. לאחרונה ג’ונס עובד לא מעט גם בטלויזיה וכותב, בין השאר, את פרקי הסדרה “הברק” (The Flash). ג’ונס כותב את התסריט לסרט הבא של באטמן יחד עם בן אפלק, והסרט אכן יבויים על ידי אפלק, בהתאם לשמועות ולתקוותם של מעריצים רבים.

לא הוכרז עדיין תאריך יציאה לבאטמן, ולא ידוע דבר על הפרויקט מעבר לעימות הצפוי בין באטמן לדת’סטרוק, אך סביר להניח שהסרט מיועד לשנת 2018.

השוואת מפרטים