היום (ב’) בטוויטר קרה דבר תמוה. בן אפלק (Ben Affleck), שמשחק את באטמן (Batman) ביקום הקולנועי של גיבורי הקומיקס של DC, העלה סרטון קצר, בלי קול, בו ניתן לראות דמות אחת מתקדמת לכיוון המצלמה. משוריין מכף רגל ועד ראש בשריון שחור עם חלקים כתומים, אי אפשר לטעות – זהו סלייד ווילסון (Slade Wilson), המוכר יותר כדת’סטרוק (Deathstroke).
הסרטון שאפלק צילם צולם במצלמת טלפון, היישר ממסך של מוניטור מהסוג בו במאים משתמשים בעת צילומי סרט. ספקולציות רבות התחילו לעלות מיד סביב הסרטון – האם זה קטע מצילומי “ליגת הצדק – חלק 1” (Justice League – Part 1) המצולם עכשיו? או שמא אפלק כבר התחיל לעבוד על סרט הבאטמן שלו, שלפי הדיווחים הוא אמור לביים? אולי זה צילום של טסט לחליפה? מי השחקן מתחת למסכה?
— Ben Affleck (@BenAffleck) August 29, 2016
לרוב השאלות האלה אין תשובה, אך אתר TheWrap טוען שמקור אקסקלוסיבי מאשר שדת’סטרוק יהיה הנבל בסרט הראשון של באטמן החדש, בבימויו של אפלק עצמו.
בין אם זה מידע מדויק או לא, נראה שדת’סטרוק, נבל אימתני בעולם הקומיקס של DC, מצטרף ליקום הקולנועי. זה מסתדר עם פוסט טאמבלר (Tumblr) של מרק גוגנהיים (Marc Guggenheim), היוצר של סדרת “החץ” (Arrow), שאמר שסלייד ווילסון לא יחזור בעונה הבאה של “החץ” כיוון שהוא “עסוק בפרוייקט אחר של DC”. האם זה אומר שמנו בנט (Manu Bennet) מ”ספרטקוס” הוא גם זה שישחק את דת’סטרוק בסרט? מנסיון העבר זה פחות סביר, כי עד עכשיו נראה שהאחים וורנר (Warner Bros) מעדיפים ללהק דמויות מחדש ליקום הקולנועי, אבל לאחר ההדלפה של אפלק יתכן שנגלה עוד פרטים בקרוב.