יצרנית הסמארטפונים הסינית השלישית בגודלה בעולם, וואווי (Huawei) תקיים אירוע הכרזה ב-1 בספטמבר, יום רביעי, כחלק מתערוכת IFA 2016 בברלין, ובו צפויה לחשוף את סמארטפון הדגל הבא לסדרת ה-Huaewi Mate המרשימה. כך עולה מתוך הזמנות שהחלה החברה לשלוח לעיתונות אמש (ב’, 27.6).
נכון לרגעים אלו טרם ברור איזה מכשיר לסדרת “מייט” תחשוף ענקית המובייל, כאשר זה צפוי להיות אחד מן השניים: Huawei Mate 9, שיגיע כממשיך דרכו של המייט 8 שנחשף בנובמבר של השנה שעברה לשוק הסיני והוצג לראווה לעולם כולו מוקדם יותר השנה, כחלק מתערוכת CES 2016. השני הוא לא אחר מאשר Mate S2, המכשיר השני לסדרת Mate S שנחשפה לראשונה במהלך תערוכת IFA 2015 בשנה שעברה.
מפרטם הטכני של כל אחד מן המכשירים אמנם אינו ברור, אם כי הערכות קודמות שופכות מעט אור על השניים. לטענת אלו, יגיע ה-Huawei Mate 9 עם מערכת על שבב מסוג Kirin 960 בייצור וואווי עצמה וישלב מערך צילום כפול הכולל שני חיישנים ברזולוציית 20 מגה פיקסל, זאת בהשוואה לחיישני 12 מגה פיקסל במערך הצילום הכפול של סמארטפון הדגל מבית החברה, P9.
על מפרטו של ה-Mate S2 אמנם לא נחשף מידע רב, אך משמועות ודיווחים שונים ידוע כי מסכו צפוי להיות קמור באופן השונה מתצורת ה-Edge המוכרת לכולנו ממכשיריה הקמורים של סמסונג. דיווחים נוספים בנושא העידו גם הם על כך שוואווי מתכננת להשיק סמארטפון בעל מסך קמור, אם כי על פי אלו נמסר כי שמו יהיה דווקא Huawei Mate Edge. כך או כך, המכשיר שתחשוף היצרנית, לא משנה איזה מבין השניים יהיה, צפוי להגיע עם ממשק EmotionUI 5.0 המעודכן, שיביא עימו שינויי עיצוב משמעותיים.