יצרנית הסמארטפונים הסינית שיאומי תחשוף במהלך חודש יולי הקרוב ספינת דגל חדשה שתוביל, יחד עם סמארטפון הדגל Xiaomi Mi 5, את החברה המשגשגת במהלך השנה הקרובה. כך עולה מדברי נשיא החברה ואחד ממייסדיה, לין בין, שפורסמו לראשונה במהלך סוף השבוע האחרון.
על פי דברי בין לא ניתן לדעת באופן מוחלט האם ספינת הדגל עליה מדבר הנשיא תהא סמארטפון נוסף בייצור שיאומי או שמא מדובר במוצר מקטגוריה אחרת לחלוטין. עם זאת, על פי הערכות שונות, החברה תחשוף את לא אחר מפאבלט הדגל Xiaomi Mi Note 2, עליו אנו שומעים במסגרת דיווחים שונים למעלה מחצי שנה. קודמו, Mi Note, נחשף לפני קרוב לשנה וחצי, בחודש ינואר 2015, יחד עם פאבלט ה-Mi Note Pro, כך שהכרזתו בהחלט מהווה תרחיש הגיוני לחלוטין.
הצצה לאחור
דיווחים קודמים בנושא שהגיעו מן הרשת החברתית הסינית Weibo, העידו על כך שה-Mi Note 2 יגיע עם מסך רגיש לעוצמת הלחיצה בגודל 5.7 אינץ’ וברזולוציית 2K, יחד עם אחת ממערכות השבבים Snapdragon 820 או Snapdragon 823, זיכרון RAM בנפח 6/4 גיגה-בייט, מצלמת 16 מגה פיקסל וסוללה בקיבולת 3,600mAh.
להערכתנו, אופציה נוספת היא שהיצרנית תחשוף את הסמארטפון הקמור הראשון מבית ייצורה, Xiaomi Mi Edge. רק לאחרונה אישר על פי הדיווחים מנכ”ל החברה, ליי ג’ון, את עצם קיומו של המכשיר, כך שמדובר באפשרות לא פחות סבירה. את המסך הקמור של המכשיר צפויה לספק הענקית הדרום קוריאנית LG, כאשר אופן מימושו הסופי אינו ידוע.