מערכת השבבים Snapdragon 820 מתחילה בימים אלו להגיע למשתמשים ברחבי העולם כלב הפועם במגוון מכשירי שוק גבוה שהוכרזו בחודשים האחרונים, בראשם מכשירי הדגל Galaxy S7 ו-Galaxy S7 Edge. ובינתיים, צצים להם בחודשים האחרונים ניצני הדיווחים אודות ממשיכת דרכה.
הפעם מדובר באנליסט המובייל הסיני פאן ג’יאוטונג, שמוסר בדבריו כי ספינת הדגל הבאה של קוואלקום, שצפויה לקבל את השם המובן מאליו Snapdragon 830 (שם קוד: MSM8998), תיוצר בהליך ייצור מתקדם בגודל 10nm, בעודה מגיעה עם מודם ה-LTE החדש X16, עליו הכריזה החברה בחודש שעבר. זה, אגב, תומך במהירות הורדה של עד 1Gb לשניה, וכן מהירות העלאה של 150 מגה-ביט לשניה.
הצצה לאחור
עוד מוסיף ג’יאוטונג כי עבור מערכת השבבים החדשה קוואלקום תמשיך לבצע שימוש בליבות העיבוד Kryo, המגיעות עם ה-Snapdragon 820. מלבד זאת, מעידים דיווחי עבר על כך שה-Snapdragon 830 תתמוך בזיכרון RAM בנפח של עד 8 גיגה-בייט, כאשר על ייצור השבב תהא אחראית סמסונג, שהכריזה כבר בשנה שעברה על תהליך 10nm.
עד אז, נאלץ “להסתפק” בביצועיה המרהיבים של ספינת הדגל הנוכחית של קוואלקום, שצפויה לנוע בליבם של מגוון מכשירי פרימיום לשוק הגבוה במהלך 2016.