במהלך החודשים האחרונים עלו ברחבי הרשת שמועות ודיווחים שונים הנוגעים למעברה של אפל לשימוש במסכי OLED עבור מכשירי האייפון העתידיים, כאשר על פי מרביתם, מהלך זה יתממש אך ורק עבור דור האייפונים שיושק ב-2018, קרי iPhone 8 ו-iPhone 8 Plus. עם זאת, דיווח חדש שעולה לרשת במהלך הימים האחרונים מוסר: אפל תבצע שימוש במסכי OLED כבר ב-2017.
על פי פרטי הדיווח, שמגיע מהאתר היפני Nikkei, אפל תפסיק את השימוש במסכי LCD כבר עם מכשירי ה-iPhone 7S ו-iPhone 7S Plus, כשאלו יבצעו שימוש בטכנולוגיית OLED, שתאפשר לחברה לספק בהירות מסך גבוהה יותר, פאנל תצוגה דק יותר וחיי סוללה משופרים. כל זאת, כמובן, בהשוואה לפאנל ה-LCD שמגיע במכשירי האייפון מהדור האחרון.
כאמור, מגוון נרחב של דיווחים הספיקו להעיד על מעבר החברה מקופרטינו לשימוש במסכי OLED, כאשר שתי ספקיות הפאנלים העיקריות צפויות להיות סמסונג ו-LG, שאחראיות כיום על אספקת צגי OLED גמישים עבור שעון ה-Apple Watch. לצד אלו מוסרים דיווחים אחרים כי גם ענקית המסכים היפנית Japan Display מעוניינת לזכות בחלק קטן מהעוגה העשירה.