בתערוכת המובייל השנתית בברצלונה, MWC 2016, צפוי להחשף מכשיר הדגל הבא של הענקית הדרום קוריאנית, LG, הוא כמובן LG G5. כעת, שבועות בודדים לפני פתיחת התערוכה, עולה לרשת סדרת תמונות החושפת אב טיפוס מבית LG, העשוי להתברר כמכשיר הדגל של החברה.
התמונות, שנשלחו ממקור אנונימי לאתר Droid Life, מתיימרות להציג מכשיר שטרם הוכרז מבית LG, כאשר את גופו עוטה כיסוי שחור עשוי פלסטיק, הנועד, ככל הנראה, על מנת למנוע הדלפות מן הסוג הזה. אף שהמקור לא מציין כי מדובר ב-LG G5, ניתן להעריך זאת לאור האלמנטים אותם חולק המכשיר שבתמונות עם דיווחי העבר בנושא.
![]()
בדיוק כפי שראינו בדיווחים קודמים, המכשיר המוצג בתמונה מגיע עם מערך צילום כפול בגבו, שצפוי לשלב חיישני 16 ו-8 מגה פיקסל. נוסף על כך, נראה ש-LG החליטה באופן סופי לוותר על סימן ההיכר שלה מהשנים האחרונות – כפתורי הניווט בגב המכשיר – ובמקרה זה נמצא את כפתורי ויסות הווליום בדופן המכשיר השמאלית, בעוד מיקומו של כפתור הבית אינו ברור.
במקום כפתורי הבית שהוסרו מגב המכשיר, נמצא חיישן ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע של המשתמש. נוסף על כך, בצידו הימני נמצא את חריץ כרטיס ה-SIM והרחבת הזיכרון, בעוד בחלקו התחתון שוכנים רמקול, מיקרופון ומחבר טעינה והעברת נתונים מסוג USB Type-C.
דבר נוסף ומהותי שעולה מן התמונות הוא מבנה המכשיר – שעשוי כמעט בבירור ממתכת מסוג כלשהו. עיצוב המכשיר ומגוון מאפייניו שעולים מן התמונות תואמים לסקיצות שהציג אתר CNET לפני כשבועיים. פרטים אודות מנגנון החלפה הסוללה לא נמסרו בדיווח האחרון.
מה דעתכם? האם זהו אכן ה-LG G5 או שמדובר בדיווח כוזב?