אמש (ג’, 12.1) שחררה LG טיזר ראשון לקראת אירוע הכרזה אותו תערוך בתערוכת המובייל השנתית בברצלונה, MWC 2016, בו אנו עשויים לראות לראשונה את מכשיר הדגל הבא מבית ייצורה, LG G5. כעת, מוצאת דרכה אל הרשת סדרת תמונות הדמיה המתיימרת להציג את המכשיר במלוא הדרו.
התמונות, שמבוססות על גבי תיאורם של עדי ראייה שביקרו במפעל הייצור של ה-G5, חושפות פרטים מעניינים במיוחד אודות המכשיר. ראשית, בדיוק כפי ששמענו לא פעם בעבר, יהיה המכשיר בעל מבנה מתכת מלא, כאשר החברה אף תסיר את כפתורי הניווט האחוריים, שמהווים לאחד מסימני ההיכר הבולטים ביותר בסדרת ה-G.
![]()
במקומם נמצא בגב המכשיר חיישן ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע, לצד, כמובן, מערך צילום שמשלב פלאש LED כפול, חיישן צילום ראשי וכן פוקוס לייזר אוטומטי. מצידו השמאלי של המכשיר נמצא מה שנראה כמו כפתורי וויסות הווליום, אך לא ניתן לדעת זאת בבטחה.
החלק המעניין ביותר בתמונות ההדלפה החדשות נמצא מתחת למסך המכשיר, בשוליו התחתונים, שם משולבת במסגרת המתכת מגירה ייחודית במינה הנשלפת החוצה, אשר ייעודה לשמר את האפשרות לשליפה והחלפה של סוללת המכשיר, אחד מן הפיצ’רים האהובים והמרכזיים ביותר במכשיריה של LG.
על מנגנון זה, מוסר הדיווח, עבדו מהנדסי החברה זמן רב, כאשר הקושי המרכזי היה שינויי העיצוב המשמעותי אותם ככל הנראה יעבור ה-G5 בהשוואה לקודמו. שינויים אלו מגיעים בהתאם למגוון הערכות רבות מהחודשים האחרונים, ובהמשך למעברן של יצרניות מובייל מובילות לשימוש במתכת ואלומיניום באופן נרחב במכשירי הסמארטפון שלהן.
עוד בנושא זה עתה פרסם אתר PhoneArena כי הענקית הדרום קוריאנית מסרה שעבור אירוע ההכרזה שלה ב-21 לפברואר היא מתכוונת להציג “סמארטפון משמעותי במיוחד“. דברים אלו, לצד תמונות ההדמייה החדשות, בהחלט הצליחו להגביר את ציפיותנו לקראת מסיבת העיתונאים של החברה, שנמצאת במרחק שבועות ספורים, ובה נהיה נוכחים על מנת לספק לכם את כל החדשות והעדכונים.
ומה אתכם? ממתינים בקוצר רוח ל-LG G5?