השקת Fallout 4 שוברת שיאים; מודים ראשונים כבר ברשת

המשחק Fallout 4 מבית Bethesda ממשיך לשבור שיאים באחת ההשקות המוצלחות שראינו לאחרונה. השיא החדש שנשבר הינו מספר המשתמשים ב-Steam המשחקים באותו משחק – למעלה מ-470,000 שחקנים בו-זמנית היו בהרפתקאה כלשהי בתוך Fallout 4. השיא הקודם של בתסדה, בהשקת Skyrim, היה עם 280,000 שחקנים בו-זמנית ב-24 השעות הראשונות של המשחק.

בתסדה שלחה למעלה מ-12 מיליון עותקים לחנויות ביום השקת המשחק על מנת לספק את הדרישה הצפויה. מספר העותקים המרשים מייצג הכנסות של 750 מליון דולר ולפי ציוץ מאת Steam Spy, כ-1.2 מליון שחקנים ערכו אקטיבציה ל-Fallout 4 ביום ההשקה ב-Steam. אותו מקור חושף גם כי למעלה משליש מהשחקנים מעולם לא קנו משחק Fallout קודם לכן בשירות Steam. ברוך בואכם לשממה הרדיואקטיבית!

fallout-4-city-mod
מוד חדש מסיר את מגבלות הבניה ומאפשר לכם להקים ערים שלמות

בחדשות אחרות, מודים ראשונים החלו צצים עבור המשחק ברחבי הרשת: עדכוני גרפיקה קלים כמו עדכוני צבע או עיניים יפות לדמויות, מוד שאוסף עבורכם חומרי בסיס לבניה, ואחד אחר שמסיר את מגבלות הבניה ומאפשר לכם לבנות ערים שלמות. אחד המשתמשים אפילו הכניס את הכלב שלו למשחק. באתר NexusMods, המאגד קהילה גדולה של יוצרי מודים ומשתמשים, יש כבר פינה עבור Fallout 4 שצוברת תאוצה. בהתחשב בכך שהמודים יכולים הפעם להגיע גם לקונסולות, אלו הן בשורות טובות עבור כל שחקני Fallout על כל הפלטפורמות.

Fallout 4 הוא הכותר החדש בסדרת משחקי התפקידים הפוסט-אפוקליפטית Fallout, שהושק ב-10 בנובמבר 2015. המשחק הושק עבור הקונסולות Xbox One, PlayStation 4 והמחשב האישי, ומשתמש במנוע Creation Engine, שהניע גם את הלהיט הקודם של חברת Bethesda: המשחק The Elder Scrolls V: Skyrim.

השוואת מפרטים