הוכרז: Fujitsu Toshiba מכריזות על מכשיר ה-Mango הראשון בעולם המצוייד במצלמה 13.2 מגה-פיקסל אוהד צדוק27.07.2011, 13:50
מיקרוסופט השלימה את הפיתוח ואת בדיקות הבטא של Mango; החל מהחודש הבא במכשירים שלומי טורג'מן23.07.2011, 19:43