פרסם אצלנו
טיקטוק
אינסטגרם
טלגרם
יוטיוב
פייסבוק
טוויטר
חדשות
סלולר
חומרה
AI
בידור ופנאי
טכנולוגיה
אפליקציות
סקירות
מפרטים
מבצעים
⌕
מצב בהיר
מצב חשוך (בטא)
ארכיון תגית:
TouchWiz 3.1
מתקרב: נגן המולטימדיה Samsung YP-MB2 נחשף שוב
אוהד צדוק
18.08.2010, 14:55