פרסם אצלנו
טיקטוק
אינסטגרם
טלגרם
יוטיוב
פייסבוק
טוויטר
חדשות
סלולר
חומרה
AI
בידור ופנאי
טכנולוגיה
אפליקציות
סקירות
מפרטים
מבצעים
⌕
מצב בהיר
מצב חשוך (בטא)
ארכיון תגית:
Palm
HP: מערכת ההפעלה WebOS שלנו, ורק שלנו! לא ניתן לאחרים להשתמש בה
יאיר מור
28.09.2010, 17:39
HP: טאבלט מבוסס Windows 7 עוד השנה, טאבלט WebOS בראשית 2011
יאיר מור
20.08.2010, 13:14
Sprint שחררה את WebOS 1.4.5, ה-Pixi מקבל תמיכה במשחקי תלת-ממד
ברק ענבל
14.08.2010, 10:10
בכיר ב-HP לעובדים: ה-PalmPad ייצא ברבעון הראשון של 2011
יאיר מור
11.08.2010, 11:20
בכירי פאלם ו-HP: ה-Slate עם חלונות יצא לעסקים בלבד, WebOS 2.0 לשוק הפרטי
יאיר מור
25.07.2010, 22:24
חברת HP לא עובדת על מכשירי Windows Phone 7, תתמקד ברכש החדש – WebOS
אוהד צדוק
24.07.2010, 18:49
טאבלט ה-WebOS מתקרב: HP רושמת את השם PalmPad
אלכס אלברג
20.07.2010, 09:59
HP ו- Palm עובדות על טאבלט חדש מבוסס WebOS בשם Hurricane?
אוהד צדוק
09.05.2010, 14:00
זה קרה: פאלם נרכשה – על ידי HP תמורת כ-1.2 מיליארד דולר
יאיר מור
29.04.2010, 11:41
HTC ופאלם הזיווג המושלם?
אוהד צדוק
11.04.2010, 22:39
עמוד 2 מתוך 2
«
1
2