iOS 4.3 יצאה למפתחים; על הכוונת: מחוות מולטי-טאצ' למולטי-טאסקינג, AirPlay לכולם ועוד נעם ניסל13.01.2011, 16:13
שמועה – גרסה 4.3 ל-iOS תגיע במהלך החודש הבא ותביא עימה שירות מנויים חדש לאפליקציות איתי קנטור24.11.2010, 18:20