אסוס משיקה בישראל את ה-Eee Pad Transformer - טאבלט ה-Honeycomb הראשון בישראל אוהד צדוק18.05.2011, 19:20
שמועה: אסוס עובדת על טאבלט מבוסס Tegra 3; יכולת ייצור הטאבלטים של החברה מוגבלת מאוד אוהד צדוק04.05.2011, 18:03