אסוס משיקה בישראל את ה-Eee Pad Transformer - טאבלט ה-Honeycomb הראשון בישראל אוהד צדוק18.05.2011, 19:20
שמועה: אסוס עובדת על טאבלט מבוסס Tegra 3; יכולת ייצור הטאבלטים של החברה מוגבלת מאוד אוהד צדוק04.05.2011, 18:03
Eee-סדר: Asus מפרידה את הקורא"ל מה"טאבים", קוראת לו Eee-Note וחושפת את המפרט יאיר מור23.11.2010, 16:49
נשיא Asus: ב-2011 נשיק 5 טאבלטים בגדלים 7-12 אינצ', שניים מהם עם Windows והשאר עם אנדרואיד יאיר מור29.10.2010, 15:24