סמסונג מאשרת: ICS תגיע ל-Galaxy S II ול-Galaxy Note ברבעון הראשון של 2012; למכשירים נוספים במהלך השנה אוהד צדוק20.12.2011, 14:03
סוני אריקסון משחררת רומים ראשוניים עם גרסת אנדרואיד 4.0 עבור חלק ממכשירי Xperia אורי אליאבייב15.12.2011, 21:19
אינטל מודיעה כי התאמת אנדרואיד 4.0 למעבדיה הושלמה; מכשיר ראשון מבית סמסונג יחשף בינואר? אוהד צדוק04.12.2011, 16:46
גם ה-Galaxy Nexus לא מושלם: בעיה בעוצמת השמע מפסיקה את המכירות - גוגל כבר מודיעה שיש פתרון אוהד צדוק23.11.2011, 14:03
רשמי: סוני אריקסון תעדכן את ליין 2011 של סדרת Xperia ל-Ice-Cream Sandwich שלומי טורג'מן16.11.2011, 17:47