אסוס משיקה בישראל את ה-Eee Pad Transformer - טאבלט ה-Honeycomb הראשון בישראל אוהד צדוק18.05.2011, 19:20
שמועה: אסוס עובדת על טאבלט מבוסס Tegra 3; יכולת ייצור הטאבלטים של החברה מוגבלת מאוד אוהד צדוק04.05.2011, 18:03
Eee-סדר: Asus מפרידה את הקורא"ל מה"טאבים", קוראת לו Eee-Note וחושפת את המפרט יאיר מור23.11.2010, 16:49