נוקיה מבטלת את גרסאות הסימביאן; Qt תהפוך לסביבת הממשק והפיתוח גם ב-Symbian וגם ב-MeeGo יאיר מור21.10.2010, 15:12
אופרה: גרסא 11 של הדפדפן תתמוך בהרחבות - אבל רק אם גם הדפדפנים האחרים יתמכו בהן! יאיר מור15.10.2010, 12:51
Skype 5.0 יוצאת לאוויר העולם, עם וועידות וידאו, אינטגרציה עם פייסבוק ועוד אלכס אלברג14.10.2010, 23:16
גוגל עוקפת את מגבלות צילום הלוויין: החלה לצלם את העולם מהאוויר בעזרת עפיפונים יאיר מור13.10.2010, 09:16
Geohot הפתיע ושחרר את כלי הפריצה limera1n, ו-Greenpois0n המיוחל נדחה (בזעם) איתי קנטור10.10.2010, 21:27
הארגון האחראי על האינטרנט: אנא הפסיקו עם יישום ה-HTML5, הוא אינו מוכן עדיין יאיר מור07.10.2010, 12:20