תמונה של ה-Galaxy Note בעמוד הפייסבוק הרשמי של סמסונג עם ממשק אנדרואיד 4.0 - בקרוב תציע ממשק כפול? אורי אליאבייב21.03.2012, 21:26
שמועה: סמסונג לא רגועה מעסקת גוגל-מוטורולה ושוקלת לרכוש רישיונות למערכת ההפעלה BlackBerry 10 אורי אליאבייב19.03.2012, 12:37
מתקרבים: HTC One S ו-HTC One X עכשיו בהזמנה מוקדמת במחיר אטרקטיבי; אצל הלקוחות מה-5 לאפריל אורי אליאבייב18.03.2012, 13:20
אנליסטים על שוק הטאבלטים: אפל יורדת ל-54.7 אחוזים ברבעון הרביעי של 2011 אורי אליאבייב14.03.2012, 17:36