נוקיה תכריז על Symbian Belle (ואולי גם על מכשירי סימביאן חדשים) ביום רביעי שלומי טורג'מן22.08.2011, 19:37
מיקרוסופט למפתחי webOS: "בואו לפתח ל-Windows Phone - תקבלו כל מה שתצטרכו" שלומי טורג'מן21.08.2011, 17:33
מפת הדרכים של סמסונג עד לסוף 2011 דלפה (שוב) לרשת: באדה, אנדרואיד ו-WP Mango שלומי טורג'מן20.08.2011, 18:55