iOS - הפריצה המלאה של Comex תשוחרר עד הכריסמס, ועוד בשורה טובה מפי MuscleNerd איתי קנטור09.12.2010, 13:54
דובר ב-DevTeam מודיע – ה-UNLOCK המיוחל ישוחרר עד יום ראשון (3G ו-3GS בלבד) איתי קנטור25.11.2010, 19:14
שמועה – גרסה 4.3 ל-iOS תגיע במהלך החודש הבא ותביא עימה שירות מנויים חדש לאפליקציות איתי קנטור24.11.2010, 18:20