מוטורולה שולחת הזמנות לאירוע הכרזה שייערך בלונדון ב-14 בינואר

motorola-invite-14jan2014זמן קצר לאחר השקתו הבינלאומית של מכשיר ה-Moto G, מודיעה חברת מוטורולה על קיומו של אירוע הכרזה בלונדון בשבוע הבא – יום שלישי, ה-14 בינואר. על ההזמנה עצמה לא נכתב דבר שעשוי לרמוז על מהותו של המוצר החדש שתחשוף החברה, אך ידוע כי זה ייועד בעבור השוק האירופאי.

“אנו מעוניינים להזמין אותך להצטרף אלינו לחשיפת הצעד הבא במסע של מוטורולה, בעודנו מוסיפים חבר חדש למשפחה האירופאית של המוצרים שלנו”, כך נכתב על ההזמנה. כפי שאנחנו רואים את זה, אין למוטורולה אינטרס אמיתי לחשוף מכשיר מיוחד עבור השוק האירופאי, כך שייתכן ומדובר בגרסה מקומית של Moto X האמריקאי אותו חשפה החברה באוקטובר האחרון.

אם נחזור מעט אחורה, נוכל למצוא את התייחסותו של מנכ”ל מוטורולה דניס וודסייד לאכזבת השוק האירופאי כאשר נודע ש-Moto X לא צפוי לצאת מגבולות ארצות הברית. “מכשיר ה-Moto X שחשפנו אתמול הוא איננו מוצר בודד, מדובר במותג שימשיך להתפתח ויראה דגמים נוספים בעתיד”, כך מסר וודסייד.

עד לאירוע ההכרזה יש עוד שבוע שלם, וייתכן שעד אז ייחשפו פרטים ראשונים על כוונותיה של מוטורולה. בכל אופן, אנחנו נדווח על כל מידע חדש שיופיע ברשת וכמובן שמהאירוע עצמו.

(מקור תמונה – Pocket-lint)

השוואת מפרטים