סמסונג מציגה טלוויזיית OLED ש”הודפסה” בטכנולוגיית הזרקת דיו

אנחנו יודעים שהדיו למדפסת קצת יקר, ושנכון להיום משתלם יותר כלכלית לקנות מדפסת חדשה בכל פעם שהדיו נגמר, אך מה אם היינו אומרים לכם שיום אחד תוכלו לרכוש עבור המדפסת שלכם דיו המייצר מסכי טלוויזיה?

נכון, קצת הגזמנו בתיאור, ונכון לרגע זה הדפסת מסכים בעזרת מדפסת ביתית היא עדיין בגדר מדע בדיוני, אך סמסונג הציגה בסוף השבוע אבטיפוס של טלוויזיית OLED שיוצרה ע”י טכנולוגיית הזרקת דיו – מה שאומר שבעתיד אולי יהיה זול ופשוט יותר לייצר את מסכי הטלוויזיה או המחשב.

הטלוויזיה, שגודלה 19 אינצ’, מציגה תמונה ברזולוציה של 960×540 – רבע מ-Full HD – עם צפיפות של 58 נקודות לאינצ’, בהירות של 200cd למטר רבוע, עומק צבע של 8 ביט ו-16.77 מיליון צבעים זמינים.

כשנשאלה אודות מסחורה של הטכנולוגיה הגיבה סמסונג ב”הטכנולוגיה עודנה בשלבי פיתוח” רועם, מה שאומר שייקח כנראה עוד לא מעט זמן עד שנוכל להגיע לחנות החשמל הקרובה, לבחור מסגרת לטלוויזיה ולצפות בהדפסת המסך שעליו תולבש.

(מקור וצילום: Tech-On!)

השוואת מפרטים