גוגל לוקחת את ענייני אבטחת הדפדפנים שלה ברצינות. עד כמה ברצינות? מסתבר שהיא מוכנה לשלם לאנשים לא מעט בשביל שיגלו לה היכן יש פרצות אבטחה בדפדפן ה-Chrome. והיא אפילו עושה את זה בסטייל! בשנה שעברה גוגל ערכה תחרות האקרים ולמדה המון על בעיות אבטחה של דפדפן האינטרנט שלה. בעקבות הצלחה הפרויקט דאז, גם השנה גוגל תערוך תחרות האקרים בה היא מזמינה את כל מי שמוכן ויכול, לנסות ולפרוץ את דפדפן ה-Chrome.
את ההאקרים גוגל מפתה בעזרת פרס כספי בעבור כל מי שיצליח לאתר פירצת אבטחה. התחרות, Pwnium 2 שמה, תיערך השנה במלזיה במהלך התערוכה העשירית של “Hack in the Box”. הפרסים יתחלקו על פי חומרת הפריצה, כאשר פריצה מלאה תזכה את הפורץ בלא פחות מ-60 אלף דולרים, או 50 אלף דולרים לפריצה שקשורה לדפדפן יחד עם תוכנה נתמכת כדוגמת Webkit וכן הלאה. גוגל מוכנה ללמוד מכל פריצה שתימצא בתחרות על מנת ליצור דפדפן אינטרנט בטוח יותר לכולנו.