סמסונג אוהבת להשאיר אותנו דרוכים ודואגת להזכיר לנו שאנחנו מתקרבים להכרזה הגדולה של מכשיר הדגל הבא שלה, כנראה ה-Samsung Galaxy S III. כדי להשיג את המטרה הזאת היא שחררה טיזר המציג שעון ספירה לאחור שעתיד להתאפס מחר בשעה שתיים בצהריים. אם כך מה אנחנו הולכים לראות מחר? אין לדעת, אך אנחנו מניחים כי סמסונג תחשוף לנו עוד שביב מידע או אפילו תמונה חלקית של ה-Galaxy S III. בנוסף לאתר הטיזר סמסונג פרסמה בדף הפייסבוק האמריקאי שלה פוסט מעניין שנכתב בו כך: “Destination: tgeltaayehxnx”, בתרגום חופשי, “היעד: tgeltaayehxnx”. בקריאה ראשונית היעד נשמע כמו שם של עיירה ציורית בגרמניה, אך מסתבר שאם נהפוך את סדר האותיות ונסדר אותן מעט (כמו ב-Draw Something) נקבל את הביטוי: “The Next Galaxy” ככה שאנחנו יכולים להיות בטוחים שהטיזר קשור למכשיר ה-Galaxy הבא (ולא לאיזה שירות ענן או משהו אחר).
הרשת גועשת בשבועות האחרונים בעקבות פיסות מידע שונות העוסקות בספינת הדגל החדשה של סמסונג, כבר ראינו סרטון הטוען להציג את המכשיר הבא והוא אפילו כבר ניתן להזמנה מוקדמת בגרמניה. אין ספק שסמסונג רוצה לעלות את הבאזז סביב ההשקה של המכשיר ומותחת את כולנו לקראת מחר בצהריים. אירוע ההכרזה עדיין מתוכנן ל-3 במאי, אז כנראה שמחר נקבל פשוט עוד רמז ולא חשיפה מלאה.
מה לדעתכם נראה מחר בצהריים? מה שזה לא יהיה, כנסו מחר לגאדגטי כדי לגלות את כל התשובות.
תודה לדן ולכל מי ששלח את הטיפ!