⭐ נקודות עיקריות
- קבוצת בזק סיימה את 2025 עם הכנסות של כ-7.96 מיליארד ש”ח.
- הרווח הנקי הסתכם בכ-1.09 מיליארד ש”ח.
- מספר מנויי הסיבים של החברה חצה את רף מיליון הלקוחות.
- בפלאפון נרשמה עלייה במנויי דור 5 וב-yes רוב הלקוחות כבר משתמשים בשירותי IP.
קבוצת בזק פירסמה את תוצאותיה הכספיות לרבעון הרביעי של 2025 ולשנה כולה, עם הכנסות של כ-7.96 מיליארד ש”ח בשנת 2025 – עלייה של כ-3% בהשוואה ל-2024.
ה-EBITDA של הקבוצה הסתכם בכ-3.74 מיליארד ש”ח, בעוד שהרווח הנקי עמד על כ-1.09 מיליארד ש”ח.
ברבעון הרביעי של 2025 רשמה החברה הכנסות של כ-2.19 מיליארד ש”ח ורווח נקי של כ-311 מיליון ש”ח.
בזק: פריסת הסיבים נמשכת
פעילות התשתית של בזק ממשיכה להישען בעיקר על הרחבת רשת הסיבים האופטיים. בסוף 2025 רשת הסיבים של החברה כבר הייתה פרוסה עם זמינות לכ-2.95 מיליון משקי בית בישראל.
מספר מנויי הסיבים (קמעונאי וסיטונאי יחד) הגיע לכ-1.02 מיליון נכון למועד פרסום הדוחות, לאחר תוספת נטו של כ-39 אלף מנויים במהלך השנה.
בזק ממשיכה להשקיע בהרחבת התשתיות שלה, כאשר היקף ההשקעות הכולל של הקבוצה בשנת 2025 הגיע לכ-1.68 מיליארד ש”ח.

פלאפון: עליה במנויי דור 5
חברת הסלולר פלאפון סיימה את השנה עם כמות של כ-2.68 מיליון מנויים.
מתוכם, כ-1.41 מיליון מנויים כבר משתמשים בחבילות דור 5, הם כ-52% מסך המנויים, נתון המשקף את המשך המעבר של לקוחות לרשתות הדור החדש.
הכנסות פלאפון ברבעון הרביעי של 2025 הסתכמו בכ-554 מיליון ש”ח (בנטרול קש”ג), עליה של כ-6% משנה לשנה, כאשר הרווח הנקי קפץ בכמעט 70% משנה לשנה ועמד על כ-61 מיליון ש”ח.
ההכנסה החודשית הממוצעת ממנוי סלולר (ARPU) עמדה על 47 ש”ח, זאת מול נתון של 45 ש”ח ברבעון המקביל של 2024 ו-48 ש”ח ברבעון השלישי של 2025.
בחברה ממשיכים להשקיע בהרחבת רשת הדור החמישי ובשיפור כיסוי הרשת, כחלק מהאסטרטגיה לחזק את פעילות הסלולר של הקבוצה.

yes: רוב המנויים כבר בשירותי אינטרנט
חברת הטלוויזיה yes סיימה את השנה עם כ-565 אלף מנויי טלוויזיה. מתוכם, כ-87% (כ-492 אלף) כבר משתמשים בשירותי טלוויזיה מבוססי אינטרנט (IP – יס פלוס וסטינג), המשקפים את המעבר ההדרגתי משידורי לוויין לפלטפורמות מבוססות רשת.
החברה ממשיכה לפתח את שירותי yes+ ואת מודל השידור מבוסס האינטרנט כחלק מהתאמת פעילותה לשינויים בשוק הטלוויזיה.
סך הכנסות החברה ברבעון הרביעי של 2025 עמד על 340 מיליון ש”ח, עם הפסד נקי של 14 מיליון ש”ח (לעומת 16 מיליון שנה קודם).
המחיר הממוצע למנוי טלוויזיה (ARPU) ירד מעט, מ-168 ש”ח ברבעון השלישי ל-166 ש”ח ברבעון הרביעי, אך בחברה נשענים רבות על החבילות המשולבות (באנדל) עם רשתות הסיבים, אלו הביאו לעליה לנתון ARPU של 200 ש”ח.
ב-yes מדווחים על 118 אלף מנויי סיבים, לעומת 106 אלף ברבעון השלישי של 2025.