חברת פרטנר פרסמה היום (א’, 10.8) את תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של שנת 2025, והציגה צמיחה של 26% ברווח הנקי ל-72 מיליון ש”ח בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד, לצד גידול של 14% ברווח התפעולי ל-103 מיליון ש”ח.
החברה רשמה גם תזרים מזומנים חופשי חיובי של 134 מיליון ש”ח, עלייה של 94% לעומת 69 מיליון ש”ח ברבעון המקביל ב-2024.
מנכ”ל קבוצת פרטנר, אבי גבאי, התייחס לתוצאות:
חזרנו לצמוח בלקוחות הסלולר שלנו, בין היתר כתוצאה מהשלמת המעבר לרשת החדשה, שהובילה לשיפור משמעותי באיכות השירות. תשומת הלב שלנו מופנית כעת למימוש שני פרויקטים משמעותיים שיתנו את פירותיהם בתחילת השנה הבאה – שירות הטלוויזיה החדש ומכרז הסלולר של החשכ”ל.
שיפור בהכנסות וברווח
ההכנסות של פרטנר בנטרול דמי קש”ג (קישור גומלין) הסתכמו ב-770 מיליון ש”ח, גידול של כ-2% בהשוואה ל-752 מיליון ש”ח ברבעון המקביל.
ההכנסות משירותים (בנטרול דמי קש”ג) הסתכמו ב-643 מיליון ש”ח, עלייה של כ-5% לעומת 612 מיליון ש”ח ברבעון המקביל.
מדד ה-EBITDA המתואם הסתכם ב-303 מיליון ש”ח, גידול של 7% לעומת 283 מיליון ש”ח ברבעון המקביל.
מגזר הסיבים
מצבת מנויי הסיבים של החברה הסתכמה ב-452 אלף, צמיחה של 6,000 מנויים בהשוואה לרבעון הקודם ועלייה של 48 אלף מנויים בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד.
מצבת מנויי האינטרנט (סיבים ונחושת) הסתכמה ב-482 אלף, גידול של 2,000 מנויים בהשוואה לרבעון הקודם, כאשר כ-94% מכלל המנויים מחוברים לסיבים אופטיים.
מגזר הסלולר
מצבת מנויי הסלולר של פרטנר הסתכמה בכ-2.648 מיליון מנויים, גידול של 16 אלף מנויים נטו בהשוואה לרבעון הקודם – זהו קצב הגיוס הגבוה ביותר ב-3 השנים האחרונות. כ-94% מהמנויים הם לקוחות פוסט-פייד, ומעל 692 אלף מתוכם הם מנויי דור 5 משלמים.
ההכנסה החודשית הממוצעת למנוי סלולר (ARPU) בנטרול דמי קש”ג הסתכמה ב-43 ש”ח, עלייה של שקל בהשוואה לרבעון המקביל. שיעור הנטישה של מנויי הסלולר עמד על 4.5%, ירידה קלה לעומת 4.7% ברבעון המקביל.
מגזר הטלוויזיה
מצבת מנויי הטלוויזיה הסתכמה ב-199 אלף, ירידה של כ-1,000 מנויים בהשוואה לרבעון הקודם. לקראת סוף השנה יחל שדרוג כלל הלקוחות לשירות הטלוויזיה החדש, שיכלול אפליקציה מתקדמת והיצע תכנים רחב הרבה יותר.