סדרות אהובות וכוכבים מוכרים שבים למסך הקטן במבזק חדשות טלוויזיה:
“סקראבס” חוזרת בעונה חדשה
אחרי “פרייז’ר”, “מלקולם באמצע”, “משתגעים מאהבה” ושלל סיטקומים אחרים שעושים קאמבק כחלק מטרנד הריבוטים בהוליווד, גם קומדיית הרפואה האהובה “סקראבס” חוזרת לסיבוב שני (או שלישי למי שסופר גם את עונת ההמשך המקורית).
יוצר הסדרה, ביל לורנס, מכריז כי הקומדיה תשוב לעונה חדשה בכיכובם של של שלושת השחקנים המקוריים – זאק בראף, דונלד פייסון ושרה צ’וק.
העונה תעקוב אחר ג’יי.די (בראף) וטורק (פייסון) שעולים על מדי בית החולים לראשונה מזה הרבה זמן, ומגלים שהרפואה והמתמחים אולי השתנו – אבל החברות שלהם עמדה במבחן הזמן. דמויות מוכרות וחדשות ינווטו במסדרונות בית החולים “Sacred Heart” ויחוו הרבה צחוק, רגש והפתעות לאורך הדרך.
לורנס, שיצר מאז גם את סדרת הלהיט “טד לאסו” ישוב בעיקר כמפיק ועל מלאכת הכתיבה מונו התסריטאים טים הוברט ואסימה סטרה, שכתבו עבור הסדרה המקורית. מי שעדיין לא בטוח שתשוב היא ג’ודי רייס, שגילמה את קרלה. השחקנית מככבת בימים אלו בסדרה “פוטנציאל גבוה” (High Potential) של ABC ודיסני+, אך המפיקים מאמינים כי תוכל להגיח גם לעונה החדשה של “סקראבס”.
“סקראבס” רצה במשך 9 שנים ברשת NBC, כאשר עונתה האחרונה הייתה סוג של ריבוט בעצמה, שאמנם כלל את השחקנים המקוריים, אך התמקד בעיקר בצוות מתמחים חדש, עם הרופאים המוכרים כמורים ומדריכים שלהם.
לארי דיוויד לא עוזב את HBO
“תרגיע” (Curb Your Enthusiasm) הסתיימה בשנה שעברה אחרי 12 עונות שרצו במשך 24 שנים, אבל לארי דיוויד לא לוקח יותר מדי הפסקה. הקומיקאי הכריז על סדרת מערכונים חדשה שיצר עבור רשת HBO, יחד עם שותף בלתי צפוי – הנשיא לשעבר ברק אובמה.
תוכנית המערכונים תעסוק בהיסטוריה האמריקאית, ותופק על ידי חברת ההפקות Higher Ground של ברק ומישל אובמה. על פי תיאור התוכנית, בני הזוג רצו לחגוג את יום ההולדת ה-250 של אמריקה באמצעות אירוע מיוחד…אך במקום התקשרו ללארי דיוויד.
בהודעתו לעיתונות אובמה מסר כי לאורך תפקידו עבד עם המנהיגים הקשים ביותר בעולם, אך שום דבר לא הכין אותו לאתגר של לעבוד עם לארי. אל הסדרה צפויים להגיע שלל כוכבים מ”תרגיע”.
המלך היל מגיעה לתקופה המודרנית
סדרה נוספת שעושה קאמבק היא קומדיית האנימציה “המלך היל” שחוזרת למסך בעונה חדשה 15 שנים אחרי סיומה. הסדרה רצה במשך 13 עונות ברשת פוקס, ויצרה מעל 250 פרקים. העונה ה-14, שתעלה באוגוסט, נוצרה עבור פלטפורמת הסטרימינג הולו ותשודר בישראל בדיסני+.
העונה החדשה תתרחש בהווה, ותראה את משפחת היל בגרסה בוגרת יותר, בניגוד לסדרות אנימציה אחרות שנוהגות להשאיר את הדמויות באותו הגיל. האנק ופגי יצאו לגמלאות ושבים לעיירה ארלן אחרי שנים בהן עבדו בערב הסעודית. עם שיבתם, מגלים כי העיר השתנתה ואיתה גם בנם בובי, כעת בן 21 ועובד כשף בדאלאס.
צמד יוצרי הסדרה המקורית, מייק ג’אדג’ וגרג דניאלס, חוזרים לשתף פעולה גם בעונה החדשה. ג’אדג’ יצר מאז גם את הלהיט “עמק הסיליקון” וכן החזיר לאחרונה לריבוט את סדרת האנימציה הראשונה שלו “ביוויס ובאטהד”. דניאלס יצר מאז את הגרסה האמריקאית של “המשרד” וקומדיית המד”ב “העלאה”.
ג’ייסון מומואה מגן על הוואי
ג׳ייסון מומואה חוזר לאפל tv פלוס עם הסדרה החדשה “Chief of War”, שתספר את הסיפור חסר התקדים של איחודה והתיישבותה של האווי בסוף המאה ה-18. הסדרה שתסופר מנקודת המבט של הילידים, נוצרה על ידי מומואה והתסריטאי תומס פאה סיבט, שניהם ילידי המדינה.
צוות הסדרה מורכב ברובו משחקנים פולינזים, והיא מתמקדת בלוחם קיאנה (מומואה) שיוצא למסע מסוכן להציל את האי שלו מפני פלישת האדם הלבן ולהבטיח את המסורת של אנשיו גם הרבה אחרי שימות.
הסדרה תעל לאפל tv פלוס החל מה-1 באוגוסט, 2025.