“אקס מן: הסדרה המצוירת” עושה קאמבק עם פרקים חדשים

אקס-מן 97 (קרדיט: +Marvel/Disney)

הנוסטלגיה חוגגת עבור צעירי שנות ה-90 שצפו בסדרת האנימציה האלמותית של “אקס-מן”. 27 שנים אחרי שהסתיימה, אולפני מארוול ודיסני פלוס מחזירים את הסדרה – ולא מדובר בשידורים חוזרים, אלא בפרקים חדשים לחלוטין.

סדרת ההמשך שתיקרא “אקס-מן 97” (X-Men ’97) תחזור לתקופת הניינטיז האיקונית ותעקוב אחר חבורת המוטנטים שמשתמשים בכוחות בהם בורכו כדי להגן על העולם המתעב ומפחד מהם. הפרקים החדשים יתרחשו מיד לאחר פרק הסיום משנת 1997, בו פרופסור אקסבייר מת, ובעצם ישמשו כמעין עונה שישית מאוחרת לסדרה המקורית.

הטריילר לסדרת ההמשך מתחיל עם רגעיו האחרונים של הפרופסור, כאשר כל תלמידיו המוכרים לצד מיטתו. כעת יצטרכו המוטנטים הנותרים להסתדר לבדם ולהמשיך את המשימה שהתחיל המורה שלהם. עוד צפויים לגלות המוטנטים כי על פי הצוואה של אקסבייר, כל מה שהוא בנה שייך כעת לאויב המושבע מגנטו.

כדי לשמור על האווירה הנוסטלגית של הסדרה, שחקני הקול המקוריים צפויים לחזור לגלם את הדמויות של סייקלופס, ג’ין גריי, סטורם, וולברין, ביסט, גמביט, מגנטו, בישופ, מורף ונייט-קולר. שינוי אחד שנערך הוא בקולה של ג’ובילי, שגילמה אז השחקנית אליסון קורט. עקב רצון להעניק את התפקיד לשחקנית אסייתית. עם זאת, קורט עדיין לוהקה לסדרה בתור דמות אחרת.

אקס-מן 97, פוסטר (קרדיט: +Marvel/Disney)
אקס-מן 97, פוסטר (קרדיט: +Marvel/Disney)

אל הצוות המנצח יצטרף הפעם גם השחקן ת’יאו ג’יימס (“הלוטוס הלבן”), שתפקידו טרם פורסם, אך נרמז כי לא מדובר בדמות חדשה אלא אחת מוכרת ואהובה במיוחד. את הסדרה החדשה יצר התסריטאי בו דה מיו (“המכשף”, “מון-נייט”).

“אקס-מן: סדרת האנימציה” המקורית שודרה במשך 5 עונות ו-76 פרקים בין 1992-1997, והייתה לאחת ההצלחות הטלוויזיוניות הראשונות של מארוול.

בישראל שודרה הסדרה בערוץ הראשון ובקשת, ואף דובבה לעברית עם שחקנים כמו אלי גורנשטיין, אסנת וישינסקי, מומי לוי וסיון שביט.

“אקס-מן 97” תעלה לשידור בדיסני+ החל מה-20 במרץ.

השוואת מפרטים