מיקרוסופט (Microsoft) החלה לאפשר למשתמשי הדפדפנים כרום של גוגל וספארי של אפל להשתמש בצ’אטבוט המובנה של החברה בבינג (Bing), זאת לאחר שהיה זמין לשימוש רק דרך דפדפן האדג’ (Edge) של החברה עצמה. כשבנוסף, החברה הוסיפה לבינג גם “מצב כהה” (Dark Mode) חדש.
ההשקעה הגדולה של מיקרוסופט ב-OpenAI הובילה אותה להציג בתחילת השנה את ה“בינג החדש”, מנוע החיפוש המשלב את טכנולוגיית הבינה המלאכותית המפעילה גם את צ’אטבוט ה-ChatGPT המוכר, תוך כדי שהוא מעניק גישה חינמית מודל ה-GPT-4 העדכני והמשופר בהשוואה ל-GPT-3.5 עליו מבוססת הגרסה החינמית של ChatGPT.
לאחר שצ’אטבוט הבינג החדש היה זמין למשתמשי דפדפן האדג’ בלבד, הרי שכפי שלמדנו בחודש שעבר, מיקרוסופט החלה לאפשר לחלק ממשתמשי דפדפני הכרום של גוגל וספארי של אפל להשתמש בצ’אטבוט, עם שני שינויים עיקרים לעומת משתמשי האדג’:
- אורך הפרומפט מוגבל ל-2000 מילים, בניגוד ל-4000 באדג’.
- אורך השיחה מוגבל ל-5 פרומפטים, בניגוד ל-30 באדג’.
כבונוס נוסף, מיקרוסופט עדיין תנסה לשכנע אתכם להתקין את דפדפן האדג’ עם חלון קופץ.

השימוש בצ’אטבוט המובנה של בינג זמין בעבור חלק מהמשתמשים בדפדפני כרום וספארי כבר עכשיו באתר הרשמי, והוא יהפוך להיות זמין יותר באופן מדורג למשתמשים נוספים בהמשך.
הערת צד: בעוד שבמקרה האישי שלי צ’אטבוט הבינג זמין דרך דפדפן הכרום, אפשרות המצב הכהה לא הופיעה עבורי בשלב זה.