יצרנית המסכים AOC הכריזה על ה-AGON AG405UXC, מסך 40 אינץ’ רחב המיועד לגיימרים, סטרימרים ויוצרי תוכן שמגיע ברזולוציית WQHD עם תדר רענון של 144Hz וחיבור USB-C מובנה המאפשר לחבר אליו מחשבים תומכים עם טעינת 90W.
ה-AG405UXC החדש שומר על העיצוב המוכר של החברה עם מסגרת דקה ב-3 מצדי המסך לצד מעמד מובנה לאוזניות. המסך משתמש בפאנל IPS בגודל 40 אינץ’ המגיע ביחס של 21:9 וברזולוציית WQHD עם תדר רענון של 144Hz וזמן תגובה של 1ms, כאשר הוא עומד ב-93.4% מתקן בצבעים DCI-P3 וגם בתקן ה-DisplayHDR 400.
המסך החדש מגיע עם תמיכה בטכנולוגיית ה-FreeSync Premium של AMD ובתוכנת ה-G-Menu של AOC המאפשרת להתאים ולהפעיל פיצ’רים יעודיים למשחקים, בהם בקרת צל (Shadow Control).
לצד חיבורי ה-HDMI וה-DisplayPort המובנים, המסך מגיע עם חיבור USB-C המתאים להעברת וידאו וטעינה של מחשבים ניידים תומכים בעד 90W ורכזת USB מובנית בעלת 4 חיבורים.

מפרט טכני: AGON AG405UXC
- גודל – 40 אינץ’ ביחס 21:9.
- פאנל – IPS ברזולוציית WQHD של 3440×1440.
- תקני צבע – sRGB 99.6% / DCI-P3 93.4% / Adobe RGB 89.5%.
- תקן HDR – עומד ב-DisplayHDR 400.
- תדר רענון – 144Hz.
- זמן תגובה – 4ms GtG / 1ms MPRT.
- חיבורים – HDMI 2.0 x2 ,DisplayPort 1.4 x1, USB-C 90W x1 ו-4 חיבורי USB.
מסך ה-AG405UXC החדש של AOC יהיה זמין למכירה בחו”ל במהלך חודש יוני במחיר של 570 פאונד (כ~2592 ש”ח). צפי הזמינות והמחיר של המסך בישראל טרם נקבע.