סמסונג (Samsung) צפויה לרכוש כ-10 מיליון פאנלי OLED בשנים הקרובות מ-LG Display, חטיבת התצוגה של חברת LG היריבה, כך עולה מדיווח חדש של רויטרס המצביע על כך כי סמסונג מנסה להגדיל את כוחה בשוק טלוויזיות ה-OLED בעזרתה של LG עם רכישה של פאנלי OLED בגודל 77 ו-83 אינץ’ לשילוב בטלוויזיות החברה.
שוק הטלוויזיות העולמי עבר לא מעט שינויים בשנים האחרונות, כאשר ניתן למצוא כיום בשוק לא מעט טכנולוגיות תצוגה מתקדמות ואיכותיות יותר כמו QLED ו-OLED.
עם זאת, בזמן שסמסונג נחשבת ליצרנית מובילה בשוק הטלוויזיות הגלובאלי, מבט על שוק טלוויזיות ה-OLED משנה באופן ניכר את התמונה, עם הובלה של LG המחזיקה בנתח שוק של 54.6% וסוני המחזיקה ב-26.1%, זאת בזמן שנתח שוק טלוויזיות ה-OLED של סמסונג עומד על 6.1% בלבד לפי חברת המחקר Omdia.
סמסונג מנסה לבצע מהפך בתחום טלוויזיות ה-OLED עם ההסכם החדש מול LG היריבה. לפי רויטרס, סמסונג צפויה לרכוש מ-LG כ-2 מיליון פאנלי OLED בשנה הבאה, עם צפי למשלוחים גדולים יותר של 3 ו-5 מיליון יחידות בשנים שלאחר מכן, כאשר המידע מצביע על כך שככל הנראה מדובר יהיה על משלוחי פאנלי OLED לבנים (WOLED) ברף הגבוה יותר של הגדלים, העומדים על 77 ו-83 אינץ’.

על אף שסמסונג ו-LG נחשבות ליריבות בשוק הגלובאלי, ובמיוחד בשוק המקומי שלהן בדרום קוריאה , אין זה אומר שהחברות לא משתפות פעולה מדי פעם, כאשר במהלך השנים היו לא מעט דיווחים על עסקאות בין החברות בתחום הטלוויזיות.