קבוצת לאמה (Llama Group) משיקה מחדש את נגן ה-Winamp כשירות סטרימינג למוזיקה המיועד לתת מענה ל”עידן הסופר מעריצים” (superfans) ולהעצים את היוצרים, כך לדברי החברה.
הפלטפורמה תאפשר ליוצרים לקבל תמיכה כספית ישירה ממעריצים על מנת לקבל גישה לתכנים שלהם ולהציע אפשרויות נוספות כמו צ’אט עם המוזיקאי ועוד.
רבים מהדור הצעיר יותר אולי לא מכירים היום השם Winamp, אך בעבור משתמשים רבים ו-וותיקים יותר היה מדובר על אחד מנגני המוזיקה היותר פופולריים בשוק בתקופה בה אף אחד עדיין לא חשב על שירותי מוזיקה מקוונים וניגנו בעיקר קבצי מוזיקה שהיו שמורים על המחשב.
עכשיו Llama Group משיקה מחדש את Winamp תוך כדי שהיא זונחת לגמרי את הקונספט של נגן המוזיקה המקורי והאהוב על רבים לטובת פלטפורמה מקוונת המשלבת בין שירותי סטרימינג כמו ספוטיפיי (Spotify) ופלטפורמת תמיכה ביוצרים כמו פטראון (Patreon).
במקום תשלום חודשי קבוע לקבלת גישה לקטלוג שירים, משתמשים יוכלו להשתמש בפלטפורמה על מנת לתמוך בצורה ישירה באומנים ספציפיים ולקבל גישה לקטלוג השירים שלהם בתשלום חודשי של החל מדולר, כאשר הם יוכלו לתרום להם סכומים גדולים יותר על מנת לקבל גישה לצ’אט עם המוזיקאי, לקבל הנחות על מוצרים שונים ועוד.

פלטפורמת ה-Winamp החדשה זמינה כיום בגרסה מקוונת בלבד באתר החברה, והחברה צפויה להשיק אפליקציות מובייל ל-iOS ואנדרואיד במהלך הרבעון השלישי השנה.
כמובן שאי אפשר לסיים שום כתבה הנוגעת ל-Winamp ללא קטע האודיו המוכר ביותר לכל מי שהשתמש בנגן אי פעם: