שבועות ספורים לפני עליית העונה הרביעית של “יורשים” (Succession), יוצר הסדרה ג’סי ארמסטרונג מודיע כי מדובר בעונה האחרונה בהחלט, והסדרה תסתיים בתום עשרה פרקיה הקרובים.
בראיון למגזין הניו-יורקר, הוסיף ארמסטרונג שעצם שם הסדרה מרמז שהיא מובילה לסוף מאוד מסוים, עליו החל לחשוב עוד מהעונה השניה. הסדרה עוסקת בקרב הירושה על תאגיד הענק וייסטאר-רויקו שבבעלות האב לוגן רוי, וייתכן והעונה סוף סוף תענה על השאלה האם אחד מארבעת ילדיו ראוי לרשת אותו?
העונה השלישית הסתיימה כאשר לוגן (בריאן קוקס) הצליח להקדים את ילדיו שתיכננו לבגוד בו, ומכר את החברה תחתם ליזם ההייטק לוקאס מתסון (אלכסנדר סקארסגארד).
הבגידה בילדים הייתה כפולה, שכן לעסקה הצטרף גם תום (מת’יו מקפיידן), בעלה של שיב (שרה סנוק), שהזהיר אותו מהמתקפה המתוכננת של ילדיו.

העונה הרביעית תעסוק סביב עסקת המכירה, אשר מעוררת חרדה קיומית בקרב משפחת רוי. בני המשפחה מתחילים לתכנן כיצד חייהם יראו לאחר שיאבדו את החברה, ומאבק הכוחות נמשך בזמן שמשקלה התרבותי והפוליטי של המשפחה מצטמצם.
מי שהייתה אחת המשפחות המשפיעות ביותר בארה”ב עם קשר ישיר אפילו לנשיא עלולה למצוא עצמה מהר מאוד לא רלוונטית.
“יורשים” החלה את דרכה ב-2018 והפכה לאחת הסדרות המצליחות ביותר של רשת HBO, בעיקר בתקופה שאחרי “משחקי הכס”. לאורך שלוש עונותיה, זכתה הסדרה ב-13 פרסי אמי כולל שניים כסדרת הדרמה הטובה ביותר.
כעת מש-HBO מחזיקה במספר סדרות להיט חדשות כמו “בית הדרקון”, “הלוטוס הלבן” ו“האחרונים מבינינו”, האבידה של סדרת הלהיט כנראה פחות תכאב להם.
“הלוטוס הלבן” גם תעמוד השנה בקרב ישיר מול “יורשים” בטקס האמי, שכן נפסלה מלהגיש מועמדות לקטגוריית המיני-סדרה או אנתולוגיה בה התחרתה עד עכשיו. בטקס הקרוב כל סדרות הלהיט של HBO ייחשבו בקטגורית הדרמה והתחרות תהיה קשה במיוחד.
העונה הרביעית והאחרונה של “יורשים” תעלה ביום שני, ה-27 במרץ ותשודר בהוט, yes וסלקום TV.