גרסת המובייל של המשחק Call of Duty: Warzone הפכה זמינה להזמנה מוקדמת בחנות של גוגל עוד בספטמבר של השנה שעברה, אך בקרוב גם משתמשי אפל יוכלו ליהנות מהמשחק החינמי.
גרסת המובייל תנחת בקרוב גם למכשירי iPhone ו-iPad. חנות האפליקציות העלתה כעת דף למשחק, שניתן להזמנה מראש לקראת יציאתו באמצע מאי.
משחק המולטיפלייר של חברת Activision יאפשר ל-120 שחקנים בו זמנית להצטרף לאקשן בקרב באטל-רויאל על רקע שלל לוקיישנים של ערים, שדות והרים, שבסופו רק אחד מהם יישאר בחיים. בכך מעלה גרסת המובייל את מספר המשתתפים מהמשחק הרגיל, בו רק 100 שחקנים יכולים להצטרף.
גרסת המובייל של המשחק כוללת אירועים מיוחדים ותכנים בלעדיים שזמינים רק במכשירים הניידים. המשחק מציע אופציות חברתיות כמו ערוצי צ’אט וחלוקת פריטים ונשקים.
הגרסה גם תפתח את שלל המפות המוכרות מהמשחק הרגיל, היאפשרו לנו להתגנב דרך חוות, להסתנן למסדרונות תחנת הטלוויזיה ולארוב בגורדי השחקים של מרכז העיר.

המשחק יצא לראשונה במרץ 2020 בפלטפורמות פלייסטיישן 4, Xbox One ו-PC וזכה להצלחה רבה עם מעל 100 מיליון משתמשים ברחבי העולם. משחק המשך יצא לאור בנובמבר של השנה שעברה.
משתתפים שירכשו את משחק המובייל כעת בהזמנה מראש צפויים לקבל הטבות, ביניהן נשקים וסמלים. גרסת המובייל החינמית צפויה לכלול כמובן שלל אופציות לרכישה כולל בגדים, התאמות ונשקים.
המשחק Call of Duty: Warzone Mobile צפוי לצאת ב-15 במאי. כדי להפעיל את המשחק, על המכשיר צריכה להיות מותקנת מערכת הפעלה של iOS 15 ומעלה, כלומר כל מכשיר ששוחרר לאחר 2018 צפוי להתאים למשחק.