חברת ההפקה בלומהאוס הפכה בשנים האחרונות לשם הגדול ביותר בתחום סרטי האימה, עם להיטים כמו “תברח”, “הטיהור”, “פעילות על טבעית” ו“מייגן”. כעת פונה החברה לעולם הגיימינג, עם זרוע חדשה שתתמקד בהפקת משחקי וידאו בז’אנר.
בדומה להפקותיהם הקולנועיות, בלומהאוס תתרכז במשחקי אינדי קטנים יותר, בעלי תו מחיר הפקתי של מתחת ל-10 מיליון דולר. לשם כך, החברה תשתף פעולה עם מפתחים עצמאיים שייצרו עבור ה משחקים מקוריים. בינתיים נראה כי החברה מעדיפה לפתח תכנים חדשים ולא כאלו שמתבססים על ספריית הסרטים שלה.
הזרוע החדשה של החברה מוכיחה שוב את הקשר ההולך ומתהדק בין תעשיות הקולנוע והגיימינג, כאשר אולפנים מקווים להרים פרנצ’ייזים מצליחים שיוכלו לקפץ בקלות בין סרטים, סדרות ומשחקים.
בבלומהאוס ודאי מביטים לכיוון של סטודיו Naughty Dog, אשר פיתח את המשחק “האחרונים מבינינו” (The Last of Us) שכובש כעת את מסכינו בעיבוד הטלווזיוני של HBO.

את בלומהאוס הקים המפיק ג’ייסון בלום בשנת 2000, ומאז שיחררה מעל ל-150 סרטים וסדרות, עם רווחים של יותר מחמישה מיליארד דולר. החברה מזוהה בעיקר עם יצירות מקוריות, אך גם עם סדרות סרטים מבוססות יותר כמו סרטי המשך של “האלווין” ו“מגרש השדים”.
בנוסף להשקת חברת המשחקים, בלומהאוס גם אישרו רשמית את מיזוגם עם חברת ההפקות Atomic Monster של הבמאי ג’יימס וואן, שבין הפקותיה אפשר למצוא את סרטי “המסור” ו“לזמן את הרוע” (The Conjuring).
את המיזוג צפויות החברות להשלים עד הקיץ הקרוב. מדובר בשתיים מחברות ההפקה הגדולות ביותר בתחום האימה בהוליווד ואיחודן ישאיר מעט מאוד מקום לחברות אחרות. המתחרה הגדולה שלהן תהיה כמובן A24, שאחראית לסרטים “מידסומר”, “X” ו-“רדופה”.
זרוע המשחקים החדשה של בלומהאוס טרם הכריזה על פרויקטים בפיתוח, אך דיווחה כי תפיק משחקים לשלל פלטפורמות, כולל הקונסולות הגדולות ו-PC, והן משחקי מובייל.