HTC: מכשירי ה-Windows Phone 7 הראשונים שלנו לא יכללו את חוויית ה-Sense

בזמן שאנחנו מחכים בכליון עיניים לראות מה מתכננת HTC להרעיף עלינו עם מערכת ההפעלה החדשה של מייקרוסופט, Windows Phone 7, נראה שנציגי החברה מחבלים בהתלהבות, אולי מתוך כוונה להנמיך מעט את הציפיות מהיצרנית שהתרגלנו לקבל ממנה כה הרבה.

בריאיון למגזין Fierce Wireless שפורסם שלשום, אמר מנכ”ל HTC פיטר צ’וּ כי ממשק ה-Sense, שהפך את החברה הטאיוואנית לשם דבר בעולם הסמארטפונים, לא ייכלל במכשירי ה-Windows Phone 7 הראשונים שלה. “בתור התחלה, לא יהיה לנו זמן להוסיף לזה דברים, אך עם הזמן כן נפתח פתרונות יצירתיים שייתווספו למערכת וייתנו איזו חוויית HTC”, אמר המנכ”ל.

בתשובה לשאלה האם אותם פתרונות עתידיים יכללו את ממשק ה-Sense, אמר צ’ו כי “אני לא חושב שנוציא ממשק Sense מלא ל-WP7, אך כן אומר שנשתמש בפתרונות יצירתיים אחרים כדי לשפר את החוויה ולספר ייחוד נוסח HTC ל-WP7”. דובר מטעם החברה הרחיב ואמר כי מייקרוסופט לא מאפשרת שינויים עמוקים בממשק המערכת, אך זה “לא אומר שאנחנו לא יכולים להכניס חלקים אחרים של חוויית ה-Sense”.

לאחר שראינו לאחרונה את ה-HTC Hub, שבהחלט מספק ממשק Sense ל-WP7, גם אם זו רק אפליקציה אחת, לא ברור בדיוק מדוע מנסים בכירי החברה להכחיש את עניין שדרוגי הממשק, אך אם אכן מתכננת החברה הפתעות נוספות מלבד אפליקציות ייעודיות – אנחנו בהחלט נשמח לראות אותן.

בנוסף לדיבורים על WP7, ציין צ’ו גם כי הטאיוואנים עובדים כרגע על מכשיר LTE שישוחרר ב-2011. החברה, שכבר הוציאה את מכשיר הדור הרביעי הראשון בארה”ב – Evo 4G – לא אמרה לאיזו מפעילה צפוי מכשיר הדור הרביעי השני שלה להגיע, אך בהתחשב בנטייתה לקחת את הבכורה בכל תחום אפשרי בעולם הסלולר, לא תהיה זו הפתעה אם המכשיר יהיה טלפון ה-LTE הראשון שיצא לשוק.

השוואת מפרטים