סוני חשפה עליה משמעותית במכירות קונסלת הפלייסטיישן 5 (PS5) בדוחותיה הכספיים לסיכום הרבעון הרביעי של 2022, כאשר מדובר ברבעון המוצלח ביותר שלה, בו השיגה כמות מכירות הגבוהה משמעותית אפילו בהשוואה לרבעון בו הושקה לראשונה.
עם 7.1 מיליון יחידות של ה-PS5 שנמכרו ברבעון שהסתיים ב-31.12.2022 רושמת החברה צמיחה שנתית של 82% במכירות, מה שמעיד יותר מכל על פתיחת “פקק” ההיצע שמנע מרבים לרכוש את הקונסולה באופן סדיר סביב העולם. לשם השוואה, ברבעון הרביעי של 2020 בו הושקה הקונסולה לראשונה דיווחה החברה על מכירות של 4.5 מיליון יחידות.
במהלך השנתיים שעברו מאז ההשקה מכרה סוני 32.1 מיליון יחידות של ה-PS5, כאשר רק במהלך 2022 עמדו מכירות הקונסולה על 14.8 מיליון.

המכירות המוצלחות של הפלייסטיישן תרמו רבות גם לסעיף ההכנסות של החברה ברבעון שחתם את השנה, וסוני מדווחת על הכנסות בגובה 1.246 טריליון ין (כ-9.69 מיליארד דולר) המשקפות עליה של כ-53% משנה לשנה, בעוד שהרווח התפעולי צמח בכ-25% והסתכם ב-116.2 מיליארד ין (כ-904 מיליון דולר).
מתוך אלו, מכירות החומרה (PS5 ו-PS4) זינקו ב-118% במהלך הרבעון הרביעי של 2022 והסתכמו בכ-440 מיליארד ין (כ-3.43 מיליארד דולר).
חדשות טובות נוספות הגיעו בצד הנרשמים לשירות ה-Playstation Plus שלה, שאיבד 2 מיליון משתמשים ברבעון השלישי של 2022. כעת מדווחת החברה על סך של 46.4 מיליון מנויים לשירות, עליה מ-45.4 מיליון, כאשר מספר המשתמשים הפעילים ברמה החודשית עולה מ-102 מיליון ברבעון השלישי ל-112 מיליון ברבעון הרביעי.