בדיסני+ עומדים לייקר את המנוי, כרגע רק בארה”ב, ועם ההכרזה על העלייה במחירים מגיעה גם אופציה זולה יותר – מנוי מבוסס פרסומות.
דיסני כבר מזמן הודיעה כי בכוונתה להשיק סוג מנוי חדש במחיר נוח יותר למי שמוכן לסבול מספר פרסומות במהלך הצפייה, כפי שמציעה פלטפורמת הסטרימינג הולו שגם בבעלות דיסני.
אך אם ציפינו למחיר זול יחסית למנוי הנוכחי, כעת מתברר שהתוכנית הכוללת פרסומות פשוט תחזיר אותנו לעלות שלפני עליית המחירים העתידה להגיע בהמשך השנה.
מה יהיו המחירים החדשים?
המנוי מבוסס הפרסומות יגיע במחיר של 7.99 דולר לחודש (כ-26 ש”ח), שהוא מחיר המנוי הבסיסי כעת, לפני העלייה. החל מה-8 בדצמבר, 2022, דיסני תקפיץ את עלות המנוי הבסיסי ללא פרסומות ל-10.99 דולר בחודש (כ-36 ש”ח), עלייה של כ-37 אחוזים מהעלות כיום.
יחד עם השינוי מגיעים גם שמות חדשים למנויים. המנוי שאנו מכירים כיום ייזכה לשם “דיסני+ פרימיום” והמנוי החדש עם הפרסומות ייקרא “דיסני+ בייסיק“.
מלבד הפרסומות לא צפוי שינוי בשירות או בתכנים ובדיסני לא מתכננים להשיק תכני פרימיום שלא יהיו זמינים גם בתוכנית הזולה יותר.
מלבד דיסני+, החברה תעלה גם את מחירי פלטפורמות הסטרימינג האחרות שלה – הולו ורשת הספורט ESPN. בעקבות כך, גם חבילות הבאנדל המשלבות כמה שירותים במנוי אחד צפויות להתייקר.
כדי להקל על המעבר, דיסני תציע אפשרות באנדל חדשה של דיסני+ והולו, שתיהן בגרסאות מבוססות פרסומות, במחיר של 9.99 דולר לחודש.
מי שיעדיף להישאר עם דיסני+ ללא פרסומות, יוכל לשלב את המנוי עם התוכנית הבסיסית של הולו (עם פרסומות) בעלות של 14.99 דולר – עלייה של דולר אחד בלבד מהמחיר כיום.
השקת המנוי החדש עם פרסומות ודאי תסייע לפלטפורמות אחרות, בראשן נטפליקס, לבחון כיצד מתקבלת האופציה אצל הקהל הרחב.
בנטפליקס כבר הכריזו כי הם מתכוננים להשיק מנוי מבוסס פרסומות משלהם לקראת סוף השנה הנוכחית, אך טרם הודיעו כיצד ייראה המנוי החדש או מתי בדיוק יהפוך זמין. בתקווה שהמנוי של נטפליקס לא יגיע כחלק מעליית מחירים כפי שעושה דיסני.
נכון לעכשיו סוג המנוי החדש של דיסני לא צפוי להגיע לישראל והרשת טרם הודיעה על עליית מחירים גם אצלנו.