חברת וואן פלוס מתכוננת להשקת מכשיר דגל חדש בחודש הבא, אשר יגיע עם עדכונים בצד הביצועים אותם תוביל מערכת השבבים Snapdragon 8+ Gen 1 של קוואלקום. על אף שספינת הדגל הקודמת שלה התהדרה בשם “פרו”, המכשיר החדש ייקרא OnePlus 10T, מה שמותיר שאלות רבות בכל הנוגע למפרטו הטכני, ובדגש על מערך הצילום.
פרט למערכת השבבים החדשה חושף המייסד פיט לאו דרך פוסט באתר החברה כי וואן פלוס תציג את הגרסה החדשה של מערכת ההפעלה שלה – OxygenOS 13, אשר תהא מבוססת על אנדרואיד 13, הצפויה להגיע בגרסתה הסופית במהלך חודש אוגוסט.
לאו מבטיח כי הגרסה החדשה של מערכת ההפעלה תציע אפשרויות בחירה של מסכים הפועלים תמיד (AOD), לצד מצב ריכוז Zen Mode ושלל אופטימיזציות שיהפכו את השימוש במכשיריה לחלק יותר. בנוסף, מבטיחה החברה אוסף של עדכונים שישפרו את חוויות הגיימינג, הקישוריות והקסטומיזציה של מערכת ההפעלה.
את OxygenOS 13 תשיק החברה תחילה עבור מכשיר הדגל OnePlus 10 Pro, כאשר הדגם החדש יותר, OnePlus 10T שיוצג בחודש הבא, יקבל את העדכון רק בהמשך השנה.
בתמונה שפירסמה החברה כחלק מההזמנה שלה לאירוע (ראו כאן) ניתן לראות את גבו של ה-OnePlus 10T, אשר מציג את עיצוב ה-Sandstone המוכר של וואן פלוס מאז דגם ה-OnePlus One. מעבר לכך קשה ללמוד פרטים נוספים אודות המכשיר בשל הבחירה של החברה להשחיר את החלק בו מופיעות המצלמות, אך ניתן לצפות כי נראה בדגם החדש לפחות 3 מצלמות.
את אירוע ההכרזה שלה תערוך OnePlus בניו-יורק ב-3.8.2022, שבוע בלבד לפני שתחשוף סמסונג את מכשיריה המתקפלים באותה העיר בדיוק. האירוע יועבר בשידור חי דרך ערוץ היוטיוב של החברה.