ביום שלישי, ה-12.7, תחשוף חברת Nothing את הטלפון הראשון שלה, וכפי שנהג המייסד, קארל פיי, בקמפיין השיווק שלו בחברה הקודמת אותה הוביל (OnePlus), כך גם הפעם כולל הקמפיין השיווקי טפטופים של העיצוב, המפרט וגם המחיר, בין אם אלו מגיעים דרך פרסומים בערוצים הרשמיים של החברה או דרך “הדלפות”.
עוד לפני שייחשף באופן רשמי ה-Nothing Phone (1), אנו כבר יודעים כיצד ייראה המכשיר, כאשר בחברה חשפו גם את מערכת השבבים שתניע אותו ואישרו בכך כי לא יהיה מדובר במכשיר דגל, כאשר גם המחירים בהם יהיה זמין כבר הספיקו להיחשף.
Nothing Phone (1) – העיצוב
אחרי שכבר ראינו את העיצוב החשוף של אוזניות ה-Ear (1), אין זה מפתיע כי גם הטלפון הראשון של החברה יציע סגנון עיצוב דומה.
את הקרביים של המכשיר לא באמת תוכלו לראות, אך ב-Nothing מספקים עיצוב שייתן הרגשה מעט שונה מזו שמגיעה בעיצובים של חברות אחרות, ובכך היא מנסה לבדל את עצמה מיתר השוק.
גב המכשיר מעוטר גם בתאורה אחורית, אך לא מדובר בתאורת ה-RGB מנקרת העיניים שראינו במכשירי גיימינג למיניהם, כאשר ב-Nothing מנסים להציג עיצוב מעניין אך סולידי, כזה שבחברה מקווים שיקרוץ גם למעריצי העיצוב המוקפד כמו לקוחותיה של אפל.
הצד השני בגזרת העיצוב הוא זה של מערכת ההפעלה. Nothing OS כבר הוצגה לפני מספר חודשים וכמובן שתהיה מבוססת על אנדרואיד 12, יחד עם תוספות שיהפכו את חווית השימוש במכשירי החברה לנוחה ופשוטה יותר, כאשר החלת עיצובים שונים גם היא תבוא כחלק מהחבילה.
המפרט הטכני
פרט מרכזי אותו אישרה החברה באופן רשמי ונוגע למפרטו של ה-Nothing Phone (1) הוא דגם מערכת השבבים שתגיע עם המכשיר, זה יהיה ה- +Snapdragon 778G.
מדובר בגרסה משופרת במעט של ה-Snapdragon 778G שהוצג בחודש מאי 2022, אשר תגיע עם ליבות זהות, אך במהירות שעון של 2.5 גיגה-הרץ (במקום 2.4) ועם מאיץ גרפי זהה, ה-Adreno 642L, אשר לדברי קוואלקום יציע שיפורים בצריכת החשמל ללא איבוד יכולות בצד הביצועים.
על פי פרטים לא רשמיים שהגיעו דרך “הדלפות”, במפרט הטכני של ה-Nothing Phone (1) אנו צפויים למצוא מסך OLED בגודל 6.55 אינץ’, עם רענון תצוגה דינמי של עד 120 הרץ, זיכרון עבודה (RAM) בנפח 8 ו-12 גיגה-בייט, רכיב אחסון מובנה בנפח 128 ו-256 גיגה-בייט ומערך צילום כפול, את זה תוביל מצלמת 50 מגה-פיקסל עם מפתח צמצם f/1.8 ותמיכה בהסרטת וידאו ב-4K.
מחירי ה-Nothing Phone (1)
מאחר שלא מדובר במכשיר דגל, הציפיה היא כי התמחור של הטלפון הראשון מבית Nothing לא ירקיע שחקים, אך עדיין לא נוכל לצפות למחיר נמוך במיוחד לאור רצונה של החברה להתחרות באפל, ולא בחברות המשתמשות באסטרטגייה של תמחור נמוך למכשיריהן.
על פי פרסום שהופיע באתר אמזון בסוף השבוע האחרון, מחירו של ה-Nothing Phone (1) ייפתח ב-470 אירו, הם כ-1,730 ש”ח.
כל המחירים:
- Nothing Phone (1) מדגם 8+128GB במחיר 469.99 אירו
- Nothing Phone (1) מדגם 8+256GB במחיר 499.99 אירו
- Nothing Phone (1) מדגם 12+256GB במחיר 549.99 אירו
את המכשיר נזכה לראות גם בישראל, דרך היבואנית “באג מולטיסיסטם”. בשלב זה עדיין לא ברור אילו מן הדגמים תבחר באג להשיק בארץ, וגם המחירים עדיין לא פורסמו.
את כל הפרטים על ה-Nothing Phone (1) נלמד במהלך ההכרזה הרשמית של החברה ב-12 ביולי, החל מהשעה 6 אחר הצהריים לפי שעון ישראל.

