חברת די.סי ממשיכה להרחיב את היקום הטלוויזיוני שלה עם סדרת ספין-אוף נוספת ל“יחידת המתאבדים” (The Suicide Squad). הסדרה החדשה צפויה לעקוב אחר דמותה של אמנדה וולר (ויולה דיוויס) שהקימה את היחידה בסרטי הקולנוע.
הסדרה שעדיין לא זכתה לשם רשמי תשמש גם כסדרת-בת של “פיסמייקר” (Peacemaker) ותתקיים באותו עולם. אך בניגוד, ל”פיסמייקר” היא אינה צפויה להיות קומדיה.
ביקום הסרטים, וולר משמשת כמנהלת של ארגון א.ר.ג.ו.ס (A.R.G.U.S), ראשי תיבות של “צוות מחקר מתקדם המאחד אנשי-על” (Advanced Research Group Uniting Super-Humans). היא הגתה את הרעיון של יחידת המתאבדים שמטרתה לאגד גיבורים בעלי כוחות אשר אינם חשובים מספיק וניתנים להקרבה במשימות מסוכנות במיוחד.
וולר הפציעה גם בסדרה “פיסמייקר” בתפקיד אורח, וכעת יוצר הסדרה ג’יימס גאן מפתח עבורה סדרה משלה. גאן רק יפיק את הסדרה הפעם, כאשר התסריטאית קריסטל הנרי (“השומרים”) תשמש כשואוראנרית.
עם הסדרה החדשה גאן ממשיך להדק את קשריו עם שתי חברות הקומיקס הגדולות בהוליווד. אל די.סי הוא הגיע במהלך התקופה הקצרה בה דיסני החליטו להשהות אותו מבימוי “שומרי הגלקסיה 3” של מארוול לאחר ציוצים פוגעניים שצייץ.
השערוריה הובהרה במהירות וגאן חזר לביים את הסרט שיחתום את טרילוגיית הסרטים, וכעת הבמאי עובד במקביל עם שתי החברות. עוד לפני הסרט השלישי בסדרה, ישחרר גאן ספיישל חג מולד מיוחד של שומרי הגלקסיה בדיסני פלוס, אשר ייצא בדצמבר השנה.