אפל תציג את iOS 16 בכנס המפתחים WWDC 2022 ב-6 ביוני

WWDC 2022 (תמונה: אפל) WWDC 2022 (תמונה: אפל)

דרך הודעה שפרסמה באתר הגלובלי הודיעה אפל כי כנס המפתחים השנתי שלה ייערך החל מה-6 ביוני (יום שני) ועד ה-10 ביוני (יום שישי).

במסגרת הכנס החברה עתידה להציג את העדכונים האחרונים לפלטפורמות שבבעלותה, בהן מערכות ההפעלה iOS 16 המיועדות למכשירי האייפון, ה-iPadOS 16 לאייפד וגרסאות חדשות של macOS, watchOS ו-tvOS גם כן, את לצד מגוון הכלים אותם היא מציעה למפתחים.

כפי שהיה בשנה הקודמת, כך גם הפעם האירוע ייערך באופן וירטואלי כמעט לחלוטין, כך שיוכלו לצפות ולהשתתף בו גם הקהל הרחב וגם מגוון מפתחים מסביב לעולם.

עם זאת, אפל הודיעה כי ב-6 ביוני ייערך מפגש מיוחד למפתחים ולסטודנטים בפארק החברה לצפייה באירוע המרכזי יחד עם הקהל מהבית.

ההזמנה לאירוע מיוצגת באתר החברה על ידי הלוגו של Swift, שפת התכנות בה משתמשים המפתחים עבור המוצרים של אפל. אנחנו עדיין לא מחזיקים במידע מדויק אודות העדכונים אותם תציג החברה במסגרת האירוע, אך כן נוכל להעריך זאת בהתבסס על אירועי העבר.

באופן כללי, כנס המפתחים השנתי של אפל מתמקד בדרך כלל בגזרת התוכנה יותר מבגזרת החומרה, כשבדרך כלל אנחנו מקבלים עדכונים אודות מערכות ההפעלה של החברה כמו iOS, macOS, watchOS, iPadOS ו-tvOS. זה לא אומר שבהכרח נקבל עדכונים אך ורק בחלקת התוכנה, אלא שאנחנו כן מצפים להתמקדות גדולה יותר בכך.

בכנסי המפתחים הקודמים אפל כן חשפה מוצרי חומרה כמו מחשב Mac Pro חדש, יחד עם iPad Pro מעודכן, מחשבי iMac משודרגים וגם את רמקול ה-HomePod. את ה-iPhone SE 2022 החברה כבר חשפה לפני כחודש עם מפרט משופר ותמיכה בגלישה ברשת הדור החמישי (5G), כך שהיא לא צפויה להציג אייפונים נוספים באירוע הקרוב.

השוואת מפרטים