וואן פלוס חשפה היום (ה’, 17.2) באופן רשמי את מכשיר ה-Nord CE 2, אשר מגיע כדור ההמשך לדגם ה-CE שהוצג בשנה הקודמת (ראו סקירה כאן), ומביא עימו את המשך התמיכה ברשתות 5G, לצד עדכון לתמיכה בטעינה מהירה יותר ומעבד חדש מבית מדיה-טק.
בחזית הנורד CE 2 ניתן למצוא מסך Fluid AMOLED בגודל 6.43 אינץ’, ברזולוציית תצוגה +Full HD עם פריסה של 1080×2400 פיקסלים ותמיכה בקצב רענון של 90 הרץ. המסך מצופה בזכוכית המגן Gorilla Glass 5 ומציע תמיכה בתקן +HDR10, כשבחלקו העליון, בפינה השמאלית, ממוקם חור קטן בו משולבת מצלמת סלפי עם חיישן 16 מגה-פיקסל.
מתחת למכסה ניתן למצוא את מערכת השבבים Dimensity 900 של MediaTek, זו תתפוס את מקומה של ה-Snapdragon 750G שהוצגה עם הדגם הקודם. מדובר במערכת שבבים המיוצרת בתהליך 6nm (מול 8nm שהוצג עם ה-SD750G) ומשלבת מעבד בעל 8 ליבות, עם זוג ליבות Cortex-A78 חזקות במהירות שעון של עד 2.4GHz, ו-6 ליבות Cortex-A55 חסכוניות במהירות 2GHz.

לצד המעבד נמצא זיכרון עבודה (RAM) בנפח 6 או 8 גיגה-בייט מסוג LPDDR4X, רכיב אחסון מובנה מסוג UFS 2.2 בנפח 128 גיגה-בייט, עם אפשרות הרחבה עד 1TB נוספים, וסוללת 4,500mAh, התומכת בטעינה מהירה בהספק מירבי של 65 וואט דרך חיבור USB-C.
הרכב המצלמות ב-OnePlus Nord CE 2:
- מצלמה ראשית: חיישן 64 מגה-פיקסל, פיקסלים בגודל 1.4μm באיחוד 4 פיקסלים חופפים ל-1 ליצירת תמונה בגודל 16 מגה-פיקסל, ייצוב אופטי (EIS) ומפתח צמצם f/1.79, וידאו עד 4K ב-30 פריימים בשנייה או עד 1080p ב-60 פריימים בשנייה
- מצלמה משנית: חיישן 8 מגה-פיקסל, צילום בזווית רחבה בת 119 מעלות, ייצוב אלקטרוני, מפתח צמצם f/2.2
- מצלמת מאקרו: חיישן 2 מגה-פיקסל, מפתח צמצם f/2.4
- מצלמת סלפי: חיישן 16 מגה-פיקסל, פיקסלים בגודל 1μm, ייצוב אלקטרוני, מפתח צמצם f/2.4, וידאו ב-1080p ב-30 או 60 פריימים בשנייה

מחירים ומועדי השקה
את מכשיר ה-OnePlus Nord CE 2 תשיק החברה עם מערכת ההפעלה אנדרואיד וממשק 11 OxygenOS, בצבעים כחול ואפור. המכשיר יעשה דרכו לישראל דרך היבואן סל נאו החל מה-1.4 ובמחיר של 1599 ש”ח.