מארוול הפתיעו היום (ד’, 14.7) את צופי הסדרה “לוקי” (Loki) כאשר הכריזו רשמית בסיום הפרק האחרון כי הסדרה חודשה לעונה שניה, והרפתקאותיו של לוקי יימשכו במסך הקטן.
ההודעה הלא צפויה הפכה את “לוקי” לסדרה הראשונה של מארוול ודיסני פלוס אשר אינה מיני-סדרה חד פעמית. שתי הסדרות הקודמות, “וונדה ויז’ן” (WandaVision) ו-“הפלקון וחייל החורף” (The Falcon and the Winter Soldier) נחתמו וכרגע לא מתוכנן להן המשך.
>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי
הרבה מידע על העונה הבאה לא נמסר, מעבר לעצם קיומה. מארוול בחרו להודיע על כך לצופים בסצינה שלאחר הכתוביות בפרק הסיום. במקום סצינה אמיתית שמרמזת על המשך כנהוג בסדרות האחרות ובסרטים, זכינו פשוט למסך ובו נכתב כי “לוקי ישוב בעונה 2”.
ההכרזה מגיעה בדיוק יום לאחר שמארוול ודיסני זכו לחדשות משמחות לגבי הסדרה הראשונה שלהם, אשר פתחה את היקום הקולנועי למסך הטלוויזיה – “וונדה ויז’ן”. הסדרה זכתה ל-23 מועמדויות לפרסי האמי שיתקיימו בספטמבר. בין המועמדים ניתן למצוא את אליזבת’ אולסן (וונדה), פול בטאני (ויז’ן), קת’רין האן (אג’תה) ובמאי הסדרה מאט שקמן. הסדרה אף מועמדת לפרס המיני סדרה הטובה ביותר. “הפלקון וחייל החורף” לעומת זאת זכתה להתעלמות גורפת, וצברה רק מועמדות משחק אחת לכוכב האורח דון צ’ידל, ומועמדויות מועטות בקטגוריות הטכניות. “לוקי” עלתה רק לאחרונה ועל כן תהיה זכאית למועמדות רק בשנה הבאה.
עם תום העונה הראשונה של לוקי, דיסני פלוס סיימו את ההיצע הראשוני של סדרות מארוול שלהם. הסדרה הבאה שתעלה היא סדרת האנימציה “מה אם…?” שאינה מתקשרת ישירות ליקום הקולנועי אלא מתקיימת לצידו כפרקים שיציגו מציאות אלטרנטיבית והיפותטית. בהמשך, צפויות לעלות בדיסני פלוס סדרות מארוול חדשות וביניהן “הוקאיי” (Hawkeye), “שי-האלק” (She-Hulk) ו“הפלישה הסודית” (Secret Invasion) בכיכובם של סמואל ל. ג’קסון (ניק פיורי), אוליביה קולמן (“הכתר”) ואמיליה קלארק (“משחקי הכס”).