אמזון משיקה סדרת ספין אוף של “הבנים” ביוטיוב

העונה הבאה של סדרת גיבורי העל “הבנים” (The Boys) ככל הנראה תגיע רק בשנה הבאה, אך בינתיים אמזון השיקה סדרת ספין אוף דיגיטלית שתקשר ותשלים פערים בין העונה השניה לשלישית.

הסדרה הדיגיטלית נקראת “שבע על 7” (Seven on 7) והיא מדמה משדר חדשות בערוץ הבדיוני VNN – רשת החדשות של חברת ווט. הסדרה אף משודרת בערוץ יוטיוב מיוחד שנפתח לתאגיד ווט, שבעולם הסדרה יצר את “השבעה” – נבחרת גיבורי על מושחתים העובדים עבורם.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

את משדר החדשות הזה מגיש השדרן הרשמי של רשת ווט, קמרון קולמן – בגילומו של השחקן מת’יו אדיסון. אדיסון אף ימשיך לגלם את הדמות בעונה השלישית של “הבנים” לכשתעלה. בינתיים, סדרת הרשת תשדר פרק אחד בלבד בחודש – ביום השביעי לאותו חודש. כל פרק יאגד שבעה סיפורים חדשותיים, ביניהם שמועות על מערכת היחסים בין הומלנדר וסטורם-פרונט, מעקב אחר צעדים מפוקפקים של חברת הקונגרס ויקטוריה ניומן, ועדכון מוסיקלי על גיבורת העל/כוכבת הפופ סטארלייט.

בנוסף לקטעי החדשות, כל פרק ייקטע פעם אחת בעבור פרסומת (בדומה למה שנעשה בכל פרק של “וונדה-ויז’ן” של מארוול). בפרק הראשון למשל, מדובר בפרסומת לחברת מצעי מיטה בעלת קשר לארגון עליונות לבנה – שהיא כמובן פארודיה על החברה האמיתית “My Pillow” של איש העסקים מייק לינדל, הידוע בקשריו עם דונלד טראמפ ותמיכתו בפלישה לבירה לאחר ההפסד של טראמפ בבחירות.

על פי יוצר הסדרה, אריק קריפקה, מדובר בהרחבה של הזרוע הפרופוגנדית של ווט, שככל הנראה תתקשר בצורה ישירה לעלילת העונה השלישית. כל המידע שיוצג בסדרת הרשת יהיה רלוונטי לעולם סדרת המקור וישפיע על הסיפור ההולך ומתפתח.

אמזון טרם פרסמה תאריך עלייה לעונה הבאה של “הבנים”, אך נראה כי סדרת הרשת תרוץ במשך 7 פרקים, כלומר על גבי שבעה חודשים. כך שיש להניח שעד סיומה נדע מתי תעלה העונה – עם סבירות גבוה לתחילת השנה הבאה.

הפרק הראשון של הסדרה כבר עלה, וניתן לצפות בו בראש הכתבה ובערוץ היוטיוב של ווט.

השוואת מפרטים